Groei en strategische inzichten over je bezoekers
Online Dialogue is al 15 jaar een toonaangevend CRO-bureau. We combineren klantdata met psychologie om de gebruikservaring en klantgedrag te verbeteren.
Al meer dan 300 klanten hielpen wij met optimaliseren
Wij helpen met het optimaliseren van jouw website
Door onze unieke combinatie van data en psychologie snappen wij als geen ander hoe we jouw digitale omgeving kunnen verbeteren.
Gedragsonderzoek
A/B-testen
CRO-consultancy
Leer optimaliseren van de Online Dialogue experts
Van het gebruik van programma’s, analyses en UX-design tot het data gedreven optimaliseren op basis van psychologie. Wij leren je hoe het moet.
Incompany trainingen
Conversie specialist
Basiscursus consumentenpsychologie
Winnaar beste CRO-bureau
“Dit is een bedrijf dat de lat voortdurend hoger legt en daarmee voorop loopt in hun branche. Het zijn niet alleen de medewerkers die hun werk heel goed doen, het is vooral de manier waarop zij het samen doen. Ze maken niet alleen goede analyses, maar beheersen de kunst van het combineren van data en psychologie in het online optimalisatieproces.”
Wat onze klanten van ons vinden:
Weet wat er speelt
Hoe NS een succesvolle CRO-strategie opbouwt met Online Dialogue
De Nederlandse Spoorwegen (NS) vervoert dagelijks miljoenen reizigers en is een cruciale schakel in de mobiliteit van Nederland. Hoe ontwikkelt een organisatie van deze omvang
DiDo #46: Trends in CRO en e-commerce – het eventverslag
Op donderdag 12 december vond alweer de 46e editie van Dialogue Donderdag (DiDo) plaats. Dit keer stond DiDo in het teken van de toekomst van
DiDo #47: Collaboration in product teams
Get the latest info about DiDo #47 Unlock the future of conversion optimization at Dido, the ultimate knowledge event for CRO specialists. This edition dives
Ben je benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?
Neem contact op met Pim
Of geef Pim een belletje op +31302772448
Mooie opdrachten bij enthousiaste klanten
Meer dan 10 jaar A/B testen
Vanaf 2008 was het op de Van der Valk websites mogelijk om online te betalen. Dit zorgde natuurlijk voor een hele hoop nieuwe mogelijkheden. In 2009 werd er daarom ook de vraag gesteld of het mogelijk was om het rendement van de websites van Van der Valk te verhogen. Met deze vraag kwam Van der Valk terecht bij Online Dialogue.
Op weg naar een datagedreven cultuur
De afgelopen jaren is VodafoneZiggo bezig met het creëren van een validatiegedreven cultuur. Het doel is om steeds meer te experimenteren, veel te leren en toegevoegde waarde te leveren. Dagelijks zijn verschillende teams bezig om hun ideeën te valideren en het experimenteren en datagedreven werken in de cultuur te krijgen. Wij vroegen een aantal experts over hun ervaringen.
Zin in koffie?
Ons kantoor ligt op 5 minuten lopen van Utrecht centraal.
Of geef Pim een belletje op +31302772448