Groei en strategische inzichten over je bezoekers

Online Dialogue is al 15 jaar een toonaangevend CRO-bureau. We combineren klantdata met psychologie om de gebruikservaring en klantgedrag te verbeteren.

Al meer dan 300 klanten hielpen wij met optimaliseren

Wij helpen met het optimaliseren van jouw website

Door onze unieke combinatie van data en psychologie snappen wij als geen ander hoe we jouw digitale omgeving kunnen verbeteren.

Gedragsonderzoek
A/B-testen
CRO-consultancy

 

Leer optimaliseren van de Online Dialogue experts

Van het gebruik van programma’s, analyses en UX-design tot het data gedreven optimaliseren op basis van psychologie. Wij leren je hoe het moet.

Incompany trainingen
Conversie specialist
Basiscursus consumentenpsychologie

Winnaar beste CRO-bureau

“Dit is een bedrijf dat de lat voortdurend hoger legt en daarmee voorop loopt in hun branche. Het zijn niet alleen de medewerkers die hun werk heel goed doen, het is vooral de manier waarop zij het samen doen. Ze maken niet alleen goede analyses, maar beheersen de kunst van het combineren van data en psychologie in het online optimalisatieproces.”

Wat onze klanten van ons vinden:

Weet wat er speelt

telenet podcast blog cover
Lotte Cornelissen - product director & senior consultant

Telenet digital community podcast

Afgelopen maand was ik te gast bij de Telenet digital community podcast met Caroline Verkest, An Dewilde en Dennis Peeters. Samen hebben we het proces

Lees verder
GSM 2024 blog cover
Reinier Koolmees - data insight expert

Growth-Minded SUPERHEROES 2024

Op 19 juni vond er een nieuwe editie plaats van het Growth Marketing Summit (GMS) in Frankfurt. Of liever gezegd: “de conferentie voorheen bekend als

Lees verder

Ben je benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?

Neem contact op met Pim

Of geef Pim een belletje op +31302772448

Mooie opdrachten bij enthousiaste klanten​

Meer dan 10 jaar A/B testen

Vanaf 2008 was het op de Van der Valk websites mogelijk om online te betalen. Dit zorgde natuurlijk voor een hele hoop nieuwe mogelijkheden. In 2009 werd er daarom ook de vraag gesteld of het mogelijk was om het rendement van de websites van Van der Valk te verhogen. Met deze vraag kwam Van der Valk terecht bij Online Dialogue.

Op weg naar een datagedreven cultuur

De afgelopen jaren is VodafoneZiggo bezig met het creëren van een validatiegedreven cultuur. Het doel is om steeds meer te experimenteren, veel te leren en toegevoegde waarde te leveren. Dagelijks zijn verschillende teams bezig om hun ideeën te valideren en het experimenteren en datagedreven werken in de cultuur te krijgen. Wij vroegen een aantal experts over hun ervaringen.

Zin in koffie?

Ons kantoor ligt op 5 minuten lopen van Utrecht centraal.

Of geef Pim een belletje op +31302772448

AWARDS & PARTNERS