2019: terugblik en kerstgeschenk

Kerstgeschenk: €2020,- aan The Ocean Cleanup

Online Dialogue heeft een lange traditie waarin we ieder jaar met kerst – met dank aan onze klanten – een goed doel kiezen dat we ondersteunen. In plaats van een cadeau aan onze klanten, geven we een donatie aan een mooi goed doel. Het bedrag van deze donatie is het aankomende jaar(tal) in euro’s. Dit keer € 2020 dus!

Dit jaar kiezen we voor The Ocean Cleanup. We vinden duurzaamheid en ‘lange-termijn-denken’ belangrijk zodat we samen nog lang kunnen genieten van deze prachtige planeet.

Daarnaast was Deep-Dive het thema bij CH2019, wat mooi aansluit bij The Ocean Cleanup.

Om al deze redenen leek The Ocean Cleanup ons een fantastisch doel om dit jaar te steunen met onze kerstbijdrage. Dank aan al onze klanten voor de samenwerking van het afgelopen jaar! Deze donatie was zonder jullie niet mogelijk geweest.

10 jaar Online Dialogue

10 jaar online dialogue

Tien jaar geleden, op 09-09-09, werd Online Dialogue opgericht door Ton Wesseling en Bart Schutz. Als eerste bureau gingen we aan de slag met conversie optimalisatie. Nu, 10 jaar later, zijn we nog steeds aan het pionieren en thought leader op dit gebied, én hopen we dit nog vele jaren te blijven!

Met zijn allen naar Belgrado

10 jaar online dialogue

Om te vieren dat Online Dialogue tien jaar bestond gingen we met het hele team vier dagen naar Belgrado. Een lang weekend gezelligheid, veel drankjes, weinig slaap en coole activiteiten zoals een jeep parcours, avonturenpark en tour met oldtimers.

CH2019: The Conference formerly known as Conversion Hotel

Voor het 6e jaar op rij organiseerde Online Dialogue op 22, 23 en 24 november 2019 het welbekende Conversion Hotel op het prachtige eiland Texel. Hét evenement waar iedereen in de optimalisatiewereld maanden naar uitkijkt. Het was een weekend vol goede presentaties, waardevolle inzichten en geweldige mensen. Bekijk onze terugblik en management summary als je meer wil weten over CH2019.

Nieuwe collega’s en een baby:)

We hebben dit jaar veel nieuwe collega’s mogen verwelkomen. Zo hebben we ons team versterkt met Thomas (UX designer), Ruben (conversie manager), Marcel (UX designer), Yuran (developer) en Ellen (conversie manager). Daarnaast kreeg Anouk haar eerste kindje. Op 5 december werd Stan geboren!

Lijkt het je leuk om bij ons te werken? Bekijk onze vacatures!

Nieuw kantoor, huisstijl en website

Al deze nieuwe medewerkers verwelkomen zorgde er ook voor dat we het oude pand aan de Catharijnesingel waren ontgroeit. Nu zitten we sinds april in een prachtig nieuw kantoor boven de Bijenkorf, 200 meter van ons oude pand. Met een groot dakterras (met BBQ!), genoeg ruimte om evenementen als de DiDo weer op ons kantoor te organiseren en een tafeltennistafel. Nog niet langs geweest? Lekkere koffie hebben we nog steeds!

Ook de huisstijl is in een nieuw jasje gestoken: nieuwe kleuren, lettertypes en design. En toen we toch bezig waren – ook maar gelijk een nieuwe website gemaakt 🙂

Thought Leadership

We stonden dit jaar weer op vele nationale en internationale podia om onze vakkennis te delen. Zo spraken we onder andere op CXL Live, Conversion Jam, Emerce Conversion, Digital Elite Day, het NIP congres en het Digital Analytics Congres.

Daarnaast schreven we meer dan 70 artikelen dit jaar!

Fijne feestdagen en op naar een mooi nieuw jaar!

We sloten 2019 vanmorgen af met een gezamenlijk kerstontbijt.

We wensen al onze klanten, vrienden en partners een heerlijk kerstfeest, geweldige jaarwisseling en een heel gelukkig en gezond 2020 toe!

Ronald Peters - Director Marketing & Sales

Ronald heeft ruim 25 jaar ervaring in e-business en e-commerce. Bij Online Dialogue is hij verantwoordelijk voor Marketing, Sales en de relaties met Partners. Ronald houdt er van om klanten echt te helpen (“stop selling, start helping”) en vindt hij het belangrijk dat zijn collega’s dit gedachtegoed omarmen. Samen met Eddy en Lotte vormt Ronald het MT van Online Dialogue, waarbij Ronald sturing geeft aan het gehele commerciële proces. Neem contact op met Ronald