Bart Schutz @ The Growth & Conversion Summit

  • Bericht auteur:
  • Leestijd:2 minuten gelezen

The Growth & Conversion SummitDinsdag 2 mei was de succesvolle eerste editie van The Growth & Conversion Summit: een virtueel event dat ‘s werelds toonaangevende optimalisatie experts samenbrengt. Het doel van het event is om de deelnemers te voorzien van de beste conversie optimalisatie en growth marketing content. Het event wordt georganiseerd door de Global Optimization Group waar Online Dialogue deel van uitmaakt.

Naast bekende namen als Chris Goward, John Ekman en André Morys sprak Bart Schutz over de psychologie achter Evidence Based Growth. De mogelijkheid om het gedrag van onze websitebezoekers te meten biedt ons ongelofelijk veel waardevolle informatie. In zijn talk ging Bart Schutz in op vragen als ‘hoe werkt het consumentenbrein?’ en ‘hoe kun je verleidingstechnieken inzetten om je bezoeker naar een bepaald doel te begeleiden?’

Bekijk hier de hele sessie van Bart Schutz op the Growth & Conversion Summit: 

Isabella Klaassens

Isabella heeft altijd van mensen gehouden: hoe ze denken, hoe ze zich gedragen, wie ze zijn. Deze interesse leidde ertoe dat ze werd opgeleid tot fundamenteel onderzoeker in de sociale, gezondheids- en organisatiepsychologie. Het trage tempo van de academische wereld beviel haar echter niet, waardoor ze overstapte naar de meer dynamische toegepaste sector. Momenteel werkt ze als Gedragsdeskundige en Hoofd Academie bij Online Dialogue, waar ze een belangrijke rol speelt in het geven van workshops en cursussen, het uitvoeren en analyseren van (A/B-)tests en het adviseren van bedrijven bij het optimaliseren van hun gebruikerservaring en conversiepercentages. Uiteindelijk draait het allemaal om haar passie in het begrijpen van de ingewikkelde manieren waarop mensen functioneren.