Conversietip landingspagina’s in Twinkle

Lees het conversietip artikel in TwinkleVanuit het onafhankelijke webanalyse en conversie kennis platform webanalisten.nl wordt maandelijks door alle auteurs gestemd op het artikel dat in aanmerking moet komen voor plaatsing in Twinkle magazine, het vakblad voor webwinkeliers.

Afgelopen maand is gekozen voor een artikel van Ton Wesseling die namens Online Dialogue heeft geschreven over de vraag waarom zo weinig websites werken met meerdere conversiepagina’s voor hetzelfde product. Landingspagina’s worden voor elke inkomende URL vaak op maat gemaakt, maar ongeacht de route van de bezoeker over de website zelf wordt deze bezoeker vaak naar dezelfde conversie pagina gestuurt. Hier liggen optimalisatie kansen!

Lees de scan online, of download de PDF.

Ton Wesseling - founder

Trainer / consultant / lead voor conversie optimalisatie (CRO), digitale experimenten en A/B-testen. Meer informatie over Ton: TonW.com. Ton is de oprichter van Online Dialogue en nog altijd gepassioneerd CRO promoter via evenementen zoals Conversion Hotel en de Experimentation Culture Awards en platformen zoals ABtestguide en de Optimizers Community.