Op 10 maart 2016 organiseren we voor klanten en relaties weer een nieuwe, invite only, Dialogue Donderdag (nummer 20), van 14:15 tot 17.00 uur met aansluitend een borrel op ons kantoor in Utrecht centrum. Het thema van deze DiDo is Personalisatie. Naast een stuk theorie door Ton Wesseling, worden er ook twee praktijkcases gepresenteerd. Eén van die cases is van Nuon en wordt gepresenteerd door Rob van den Berg en Dennis van Holland. De andere case is van Nextail (o.a. Blokker, Leen Bakker, Bart Smit) en wordt gepresenteerd door Michel Spalburg.
Onze vaste bezoekers ontvangen een uitnodiging per email. Ben je nog niet eerder geweest en wel werkzaam aan klantzijde (waarbij je geen klant van Online Dialogue hoeft te zijn)? Schrijf je dan nu in voor onze gast- & wachtlijst of mail naar info@onlinedialogue.com.
Het programma van de Dialogue Donderdag op 10 maart 2016:
Programma :14.15 – Zaal open / inloop14.45 – Introductie thema Personalisatie door Ton Wesseling15.00 – Praktijkcase 1 Personalisatie op Nuon.nl15.20 – Praktijkcase 2 Personalisatie bij Nextail (o.a. Blokker, Leen Bakker, Bart Smit)15.45 – Start workshop – personalisatie toepassen16.45 – Start presentaties workshop-groepen17.00 – Borrel en hapjes18:30 – Einde
Inschrijven
Het event heeft de focus op kwaliteit en niet op kwantiteit. We hebben daarom plaats voor maximaal 50 mensen. Daarnaast belonen wij loyaliteit. Wie eerder aanwezig was, krijgt als eerste de kans om zich aan te melden. Er worden wel altijd 15 plaatsen gereserveerd voor nieuwe bezoekers. Hiervoor wordt gewerkt met een wachtlijst. Schrijf je hier in voor deze wachtlijst. Voor dit “invite only” evenement verlenen we voorrang aan managers en experts met een passie voor kennisdeling.