Dialogue Donderdag op 10 maart over Personalisatie

DidoOp 10 maart 2016 organiseren we voor klanten en relaties weer een nieuwe, invite only, Dialogue Donderdag (nummer 20), van 14:15 tot 17.00 uur met aansluitend een borrel op ons kantoor in Utrecht centrum. Het thema van deze DiDo is Personalisatie. Naast een stuk theorie door Ton Wesseling, worden er ook twee praktijkcases gepresenteerd. Eén van die cases is van Nuon en wordt gepresenteerd door Rob van den Berg en Dennis van Holland. De andere case is van Nextail (o.a. Blokker, Leen Bakker, Bart Smit) en wordt gepresenteerd door Michel Spalburg.

Onze vaste bezoekers ontvangen een uitnodiging per email. Ben je nog niet eerder geweest en wel werkzaam aan klantzijde (waarbij je geen klant van Online Dialogue hoeft te zijn)? Schrijf je dan nu in voor onze gast- & wachtlijst of mail naar info@onlinedialogue.com.

Het programma van de Dialogue Donderdag op 10 maart 2016:

Programma :
14.15 – Zaal open / inloop
14.45 – Introductie thema Personalisatie door Ton Wesseling
15.00 – Praktijkcase 1 Personalisatie op Nuon.nl
15.20 – Praktijkcase 2 Personalisatie bij Nextail (o.a. Blokker, Leen Bakker, Bart Smit)
15.45 – Start workshop – personalisatie toepassen
16.45 – Start presentaties workshop-groepen
17.00 – Borrel en hapjes
18:30 – Einde

Inschrijven

naamkaartjesHet event heeft de focus op kwaliteit en niet op kwantiteit. We hebben daarom plaats voor maximaal 50 mensen. Daarnaast belonen wij loyaliteit. Wie eerder aanwezig was, krijgt als eerste de kans om zich aan te melden. Er worden wel altijd 15 plaatsen gereserveerd voor nieuwe bezoekers. Hiervoor wordt gewerkt met een wachtlijst. Schrijf je hier in voor deze wachtlijst. Voor dit “invite only” evenement verlenen we voorrang aan managers en experts met een passie voor kennisdeling.

Desiree van der Horst - conversion manager

Er zijn twee dingen waar Desiree als conversie manager elke dag naar streeft: het creëren van blijdschap & het stimuleren van groei. Er zijn veel manieren om dit te doen, maar het verbinden van mensen is hierin de cruciale factor. Meedenken, goed luisteren, het voorzien van de juiste tools en sparren over diverse strategieën zijn daily business. Buiten kantoor loopt ze graag een rondje hard in haar mooie stad Breda, is ze gek op haar thuis-jungle (inclusief huistijger) en draait ze graag 60’s/70’s plaatjes op de platenspeler.