Het is weer tijd voor de (digitale) Dialogue Donderdag (DiDo)! Vanwege het coronavirus zullen we deze keer op afstand kennis delen, discussiëren en bijpraten.
Donderdag 29 oktober van 15.30 tot 17:00 uur is alweer de 34e editie van dit klant event. Dit keer gaan de sprekers én de bezoekers in op het thema: Hoe pas je psychologie toe voor meer structuur en learnings binnen experimenteren?
(N.B. we laten alleen deelnemers van klantzijde toe en geen medewerkers van bureaus of ZZP’ers)
Hoe pas je psychologie toe voor meer structuur en learnings binnen experimenteren?
Er zijn steeds meer bedrijven die opschalen in het aantal A/B-testen. Dit is een positieve ontwikkeling, want hoe meer er gevalideerd wordt, des te meer bedrijven leren over hun bezoekers.
Hierbij ontstaat een nieuwe uitdaging. Hoe zorg je ervoor dat je nog weet wat je geleerd hebt na meer dan 30 A/B-testen? En na meer dan 100? En 1000? Iedereen kan de uitkomst van één A/B-test onthouden en van 5 ook nog, maar als de aantallen oplopen wordt dit een steeds grotere uitdaging.
Tijdens de 34e Dialogue Donderdag gaan we hier op in en delen we de toegevoegde waarde van een gestructureerd proces van het opstellen van hypotheses in combinatie met de kennis van psychologie. Online Dialogue heeft hiervoor het BOOM! model ontwikkeld, daar zal Joost Baalbergen alles over vertellen. Tjerk van Halem vertelt hoe hij dit binnen amsterdam&partners aanpakt.
De sprekers
Joost Baalbergen | Online Dialogue – BOOM, BOOM, BOOM, BOOM, I want you… to learn more about your customer’s behavior
Als gedragsexpert bij Online Dialogue gebruikt Joost kennis uit de psychologie om te leren wat de achterliggende drijfveren en beweegredenen van bezoekers zijn. Samen met zijn collega-psychologen ontwikkelde hij hiervoor de Behavioral Online Optimization Method (of “BOOM!”) door kennis uit de psychologie over gedragsverandering te combineren met de resultaten van 1000+ A/B-testen. In deze presentatie deelt Joost de vijf belangrijkste optimalisatie strategieën voor websites en hoe je BOOM! kunt gebruiken om structureel meer te leren over het gedrag van jouw bezoeker. BOOM!
Tjerk Halem | amsterdam&partners – Van ad-hoc testen naar een CRO-programma met een hypothesemodel gebaseerd op persona’s
Breakout sessie
Er zit enorm veel kennis verscholen in ons netwerk en ons doel bij Online Dialogue is altijd al om deze kennis zo veel mogelijk met elkaar te delen. Tijdens de breakout sessie kunnen deelnemers hun kennis delen met andere aanwezigen in kleine groepjes. Er is geen vast programma, zo kan je samen verschillende onderwerpen kiezen om over te praten. Voor dit evenement gebruiken we Zoom, waardoor we in verschillende breakout sessies kunnen werken.
Programma
15.30 – 15.35 uur Ontvangst
15.35 – 16.05 uur Joost Baalbergen | Online Dialogue
16.05 – 16.35 uur Tjerk van Halem | amsterdam&partners
16.35 – 17.00 uur Breakout sessie
17.00 – 17.30 uur Borrel
Daar wil ik bij zijn!
De 34e DiDo vindt online plaatst via Zoom. Je ontvangt de link voorafgaand aan het event. De voertaal op deze DiDo is Nederlands.
Weet je niet goed wat de DiDo is en wat je kunt verwachten? Lees de samenvatting van de 33e Dialogue Donderdag.
De DiDo is bedoeld voor managers, senior uitvoerenden en consultants met een passie voor kennisdeling. “Bureau-mensen”, ZZP’ers en vendors zijn welkom op onze DDTT events.
Wil je op de hoogte blijven van toekomstige events? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Aanmelden Dialogue Donderdag - 29 oktober 2020
De inschrijving voor de DiDo is gesloten. Wil je er toch graag bij zijn? Neem contact op met Tom van den Berg.
*Online Dialogue gebruikt de gegevens die je op dit formulier verstrekt alleen om je meer informatie over dit evenement te sturen. Vragen? Neem dan contact met ons op via info@onlinedialogue.com.