Sinds de zomer van 2016 is Online Dialogue lid van de Global Optimization Group (GO Group): een internationaal samenwerkingsverband tussen onafhankelijke consultancy bureaus gespecialiseerd in conversie optimalisatie. Ieder lid van dit wereldwijde collectief wordt ook buiten de eigen landsgrenzen gezien als thought leader in het optimalisatie vakgebied.
Naast Online Dialogue bestaat de Global Optimization Group uit:
- Conversionista (Zweden) founded by John Ekman
- Wider Funnel (Canada) founded by Chris Goward
- KonversionsKraft (Duitsland) founded by André Morys & Thorsten Barth
Minimaal een keer per jaar komen alle bureaus samen om kennis, resources en acquisitie uit te wisselen. Woensdagochtend vertrekken Ton Wesseling, Bart Schutz, Roy Schieving, Valentina Djoemai en Joost Fromberg samen naar Frankfurt waar de bijeenkomst zal plaatsvinden rondom de Growth Marketing Summit.
Kennis uitwisselen met de beste consultancy bureau’s uit de markt
4 dagen lang zullen wij onze kennis en ervaringen uitwisselen over strategie en tactiek. Hoe ziet volgens ons de toekomst van de markt eruit? Welke tools en trends zijn in opkomst? Welke best practices hebben we opgedaan het afgelopen jaar en welke uitdagingen hebben we overwonnen of werken we nog steeds aan? Hoe ziet ons testproces eruit? Hoe ziet onze marketing- en salesstrategie eruit? Maar vooral ook, hoe zien wij de samenwerking van de GO Group verder ontwikkelen?
De Growth Marketing Summit
Donderdag 31 augustus spreekt Bart Schutz ook op de Growth Marketing Summit. Met zijn presentatie ‘Grow up’ geeft hij antwoord op vragen als: ‘Hoe zorgt psychologie ervoor dat data gedreven optimalisatie groeit naar bewijs gedreven innovatie? Waarom is het combineren van data en psychologie essentieel voor growth marketing? En hoe gebruik je data en psychologie om maximale groei te behalen?’
Na onze bijeenkomst zullen we snel komen met een update over de inspiratie die we hebben opgedaan en onze plannen voor het nieuwe jaar! Blijf op de hoogte en meld je aan voor onze nieuwsbrief.