“Help! My customers are not doing what I want”

  • Bericht auteur:
  • Leestijd:2 minuten gelezen

Organisaties investeren veel tijd en geld om hun klanten te motiveren. Veel van deze inspanningen leiden niet tot meer sales, meer leads, meer engagement of andere gewenste KPI’s. Alle mislukte pogingen zorgen er echter wel voor dat je bezoeker gefrustreerd raakt. Waarom zijn je mooie afbeeldingen, meeslepende USP’s en bewegende content niet effectief? Waarom doen je klanten niet wat jij wilt? Daarover ging de presentatie die Florien Cramwinckel gaf tijdens de Road to MIE vorige week. 

In haar verhaal legt Florien uit dat er maar weinig organisaties zijn die erin slagen hun klanten te motiveren. Ze geeft één oplossing om motivatie succesvol te gebruiken, twee problemen met het gebruik van motivatie waar bedrijven vaak tegenaan lopen, en drie fases die je tegenkomt wanneer je gaat experimenteren met motivatie.

Presentatie en slides zien?

Interesse om de presentatie van Florien in zijn geheel te zien? Dat kan (nog heel even)… tot 14 juni 2021 is de presentatie nog on demand beschikbaar via de site van de MIE. Je moet je daarvoor wel even registreren. Benieuwd naar de slides van de presentatie van Florien? Die vind je hier: “Help! My customers are not doing what I want”.