Online Dialogue op internationale podia

  • Bericht auteur:
  • Leestijd:2 minuten gelezen

Om onze kennis te delen met de rest van de wereld proberen we regelmatig onze werkwijze, nieuwe bevindingen en ontwikkelingen in de markt te delen op verschillende conferenties en events in binnen- en buitenland. Ook de afgelopen weken stonden onze collega’s weer op verschillende internationale podia.

InOrbit 2017 – Ljubljana, Slovenië

Op donderdag 9 maart presenteerde Ton Wesseling op InOrbit in Ljubljana waar hij vertelde over online experimenten die transformaties mogelijk maken. Hoe zet je een continue optimalisatie programma op met A/B testing winnaars? Hoe krijg je inzicht in je klantgedrag? En hoe versnellen deze elementen samen de groei van je bedrijf.

 


Bekijk hier de slides van Ton’s presentatie op InOrbit


 

Online Dialogue International

Conversionboost 2017 – Kopenhagen, Denemarken

Dinsdag 14 maart gaf Bart Schutz een keynote tijdens Conversionboost 2017 in Kopenhagen. In zijn keynote deelde hij zijn visie en ervaring over hoe de combinatie van data met gedragswetenschappen leidt tot exponentiële groei, het gat overbrugt tussen optimalisatie en innovatie en een vraagteken zet bij het feit dat we denken dat onze klanten de enigen zijn die leven met de illusie van controle.

 


Bekijk hier de slides van Bart’s presentatie op Conversionboost


Online Dialogue International

 

Naast Bart Schutz presenteerde ook collega Jorrin Quest op Conversionboost 2017. Waar hij zijn tool Smart Notifications pitchte aan het publiek.

 

Online Dialogue International

Isabella Klaassens

Isabella heeft altijd van mensen gehouden: hoe ze denken, hoe ze zich gedragen, wie ze zijn. Deze interesse leidde ertoe dat ze werd opgeleid tot fundamenteel onderzoeker in de sociale, gezondheids- en organisatiepsychologie. Het trage tempo van de academische wereld beviel haar echter niet, waardoor ze overstapte naar de meer dynamische toegepaste sector. Momenteel werkt ze als Gedragsdeskundige en Hoofd Academie bij Online Dialogue, waar ze een belangrijke rol speelt in het geven van workshops en cursussen, het uitvoeren en analyseren van (A/B-)tests en het adviseren van bedrijven bij het optimaliseren van hun gebruikerservaring en conversiepercentages. Uiteindelijk draait het allemaal om haar passie in het begrijpen van de ingewikkelde manieren waarop mensen functioneren.