MIE’21 – Net even wat anders

Onder de noemer “It’s all about insights” presenteert het MIE, Nederlands grootste Marketing Insights Event, in mei met meer dan…

Reacties uitgeschakeld voor MIE’21 – Net even wat anders

Hoe combineer je CRO met scrum?

Steeds meer bedrijven investeren in datagedreven werken en de agile werkwijze. Ondanks dat er veel overeenkomsten zijn tussen beide methodes,…

Reacties uitgeschakeld voor Hoe combineer je CRO met scrum?

Een gesprek over privacy en CRO

Belangrijkste lessen uit de expert meet-up ‘Privacy: Threat or Friend?’ Ontwikkelingen om de privacy van consumenten te beschermen volgen elkaar…

Reacties uitgeschakeld voor Een gesprek over privacy en CRO

Big data, big business?

Waarom psychologen onmisbaar zijn in het big data tijdperk Om te kunnen blijven bestaan moeten bedrijven zichzelf steeds verbeteren. Bedrijven…

Reacties uitgeschakeld voor Big data, big business?

De beste plekken voor een CTA

In het werkveld van CRO zien we bij A/B-testen een duidelijk verband tussen de time on page en het conversieratio.…

Reacties uitgeschakeld voor De beste plekken voor een CTA

Volg een opleiding in 2021

Bij Online Dialogue delen we onze vakkennis graag. Ook dit jaar hebben we weer een ruim aanbod aan leerzame opleidingen.…

Reacties uitgeschakeld voor Volg een opleiding in 2021

Privacy: Threat or Friend?

Zorgen over privacy zijn al lang niet meer voorbehouden aan activisten en hardliners. De notie dat de data over je…

Reacties uitgeschakeld voor Privacy: Threat or Friend?

De top 10 blogs van 2020

Bij Online Dialogue zijn we elk jaar weer fervent luisteraars van de Top 2000. Tussen kerst en nieuwjaar schallen de…

Reacties uitgeschakeld voor De top 10 blogs van 2020

Start met effectief motiveren

Motivatie is een van de meest gebruikte strategieën om ervoor te zorgen dat consumenten een product kopen. Helaas is het…

Reacties uitgeschakeld voor Start met effectief motiveren

De gouden UX tip

Vaak krijg ik de vraag wat nu de best practices zijn op het gebied van UX. En dan het liefst…

Reacties uitgeschakeld voor De gouden UX tip

De toekomst van Google Analytics: GA4

Bigger, better, stronger? In het afgelopen jaar is een aantal belangrijke veranderingen voor Google Analytics doorgevoerd. Sinds de overname van…

Reacties uitgeschakeld voor De toekomst van Google Analytics: GA4

Hoe houd je die verandering vast?

Sommige mensen hebben in de afgelopen maanden allerlei stappen gezet om zichzelf ander gedrag aan te wennen. In deze blog…

Reacties uitgeschakeld voor Hoe houd je die verandering vast?

Aan de slag met sequentieel testen

Een van de gouden standaarden binnen conversie optimalisatie is het uitvoeren van (A/B-)testen. Experimenteren is de grondslag voor het nemen…

Reacties uitgeschakeld voor Aan de slag met sequentieel testen

Fail it till you nail it

De belangrijkste lessen uit de meetup ‘Falen en Stralen’ Organisaties waarin geleerd wordt van fouten, groeien sneller, zijn innovatiever en…

Reacties uitgeschakeld voor Fail it till you nail it

Waarom server-side A/B-testen?

Je hoort het steeds vaker, organisaties die server-side A/B-testen in plaats van client-side. Wat houdt dit in? Waarom zou je…

Reacties uitgeschakeld voor Waarom server-side A/B-testen?

Online UX Meetup: Dinsdag 8 september

Tips & tricks, fabeltjes en valkuilen Op dinsdag 8 september van 15.30 tot 17:00 uur organiseren wij onze eerste UX meetup!…

Reacties uitgeschakeld voor Online UX Meetup: Dinsdag 8 september

Evergreen Marketing

Online Dialogue conducted 10 A/B tests applying green features to 5 different websites. How many of these do you think…

Reacties uitgeschakeld voor Evergreen Marketing

Meer data, meer inzicht?

Het is het jaar 2009. Ik maak kennis met tools die inzicht geven in webgedrag: waar zitten bezoekers, wat kopen…

Reacties uitgeschakeld voor Meer data, meer inzicht?