Tijdens Emerce Conversion (11 april 2019) in Amsterdam stonden collega’s Tom van den Berg en Bart Schutz op het hoofdpodium.
Interesse in de slides?
Bart gaf een presentatie over ‘Validation in every organization’.
‘Culture of experimentation’ is als pubersex. Iedereen heeft het erover, wil het graag, zegt dat hij het al doet, twijfelt of hij er wel goed in is, en alleen de enkelen die het al echt doen weten hoe enerverend het echt is, en hoeveel er nog te experimenteren valt.
> Bekijk de slides van Bart hier
Tom presenteerde zijn ’10 tips om de ROI van je CRO programma te verhogen’.
Heb je een CRO team en ben je lekker aan het A/B testen? Maar heb je het gevoel dat er niet het maximale uit wordt gehaald? Tom deelde tijdens zijn presentatie 10 tips (van basis tot advanced) om de ROI van je CRO programma te vergroten.
Hij beantwoord vragen als: hoe kan je binnen de vaak beperkte tijd het maximale resultaat behalen? Hoe richt je het ideale proces in? Welke belangrijke data checks moet je doen? En wat is de toegevoegde waarde van een gedragexpert?
> Bekijk de slides van Tom hier
Over Online Dialogue
“Validation in every organization” is onze missie en het is ons werk om onze opdrachtgevers te helpen betere en snellere beslissingen te nemen. Om dit bereiken maken wij gebruik van data en psychologie in combinatie met bedrijfsadvies en verandermanagement. Samen met onze opdrachtgevers kijken wij naar sales funnels, customer journeys, klantgedrag en bedrijfscultuur om zo de conversie ratio te verbeteren.