Blijf op de hoogte

Inzichten en lessen van ‘The Conference Formerly Known as Conversion Hotel’ 2023
Op 17, 18 en 19 november had ik het genoegen mijn zevende Conversion Hotel bij te wonen, georganiseerd door Ton Wesseling. Als sprekersmanager van deze 10de editie ervaarde ik opnieuw een evenement vol inspiratie, waardevolle lessen en interacties
Selecteer een onderwerp:
- Alles
- academy
- analytics
- award
- Case
- Data analyse
- dido
- evenement
- events
- experimenteercultuur
- online dialogue
- psychologie
- Statistiek
- strategie
- User Experience
- UX design
- webwinkel

Beleggen met 20 euro per maand
Beleggen is een hot topic. Geld op de spaarrekening levert niets op en het is makkelijker dan ooit om als particulier te beleggen. Toch lijkt

(H)erken je stakeholders voor een experimenteer cultuur in 5 stappen
Het kennen van je stakeholders is een belangrijk punt om te beginnen als je wilt dat je organisatie experimenteert en valideert. Wie zijn die stakeholders?

DiDo#37: Experimenteren op grotere schaal (online)
Op donderdag 11 november 2021 organiseren wij onze derde Dialogue Donderdag (DiDo) van het jaar. Vanwege de laatste corona ontwikkelingen vindt het event online plaats en zullen we op afstand

De invloed van je communicatie op een veranderingsproces
Onlangs sprak ik op de Experiment Nation Conference. In mijn presentatie behandelde ik verandermanagement om tot een cultuur van experimenteren te komen. De meest invloedrijke

De Online Dialogue traditie van de gong
Mensen die al eens bij ons op kantoor zijn geweest, kennen ‘m al: onze gong. Die geven we een lel wanneer we een winnende test

De online Battle of Attention
Wat trekt jouw aandacht? Een rood bolletje bij je Whatsapp, een mail die met een pingeltje binnenkomt, een pushbericht van Nu.nl? Dit zijn welbekende aandachtstrekkers.

App testing bij NU.nl
NU.nl bereikt 8 miljoen unieke bezoekers per maand via hun website en app. Ze experimenteren volop, maar sinds kort A/B-testen ze ook in de app.

In 5 stappen naar een evidence-based prioriteringsmodel
Conversie optimalisatie bestaat inmiddels al een tijdje. In de loop der jaren hebben we ons verdiept in onderwerpen als statistiek, psychologie, server-side testen en automatisering.

Meetup voor UX-ers, actief binnen CRO
UX meetup op 16 september 2021 Vorig jaar organiseerden onze UX experts een meetup over UX Fabels en valkuilen. We kozen er toen voor om

Doe goed onderzoek met Online Dialogue’s 6V model
Het uitvoeren van goed en gedegen onderzoek is een van de belangrijkste zaken binnen conversie optimalisatie. Goed en gedegen onderzoek resulteert in betere hypotheses en

Help! Mijn klant doet niet wat ik wil…
Veel teams en organisaties zijn druk bezig met “het motiveren” van hun klanten. Ze creëren interessante content, prachtige visuals, overtuigende campagnes en inspirerende pitches. Toch

3 Tips voor bias: herken ze en laat je minder beïnvloeden
Als je wel eens bij Online Dialogue op kantoor bent geweest, heb je ongetwijfeld gezien wat er levensgroot op de muur hangt. The Cognitive Bias

CONTACT
Kunnen wij je ergens mee helpen?
Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op of bel ons (030 4100 170).