Blijf op de hoogte

Experimenteren met lage aantallen

Experimenteren met lage aantallen

Kunnen we ook leren van weinig verkeer? Wanneer we de Conversie Specialist-training geven, zien we het vaak terug: CRO-specialisten van (kleinere) webshops die compleet ontmoedigd raken wanneer blijkt dat het verkeer op hun website niet voldoende is om

Lees verder

Selecteer een onderwerp:

  • Alles
  • academy
  • analytics
  • award
  • Case
  • Data analyse
  • dido
  • evenement
  • events
  • experimenteercultuur
  • online dialogue
  • psychologie
  • Statistiek
  • strategie
  • User Experience
  • UX design
  • webwinkel
motivatie
psychologie
Isabella Klaassens

Start met effectief motiveren

Motivatie is een van de meest gebruikte strategieën om ervoor te zorgen dat consumenten een product kopen. Helaas is het ook de strategie die vaak

Lees verder
ux tip
User Experience
Thomas Daamen - user experience expert

De gouden UX tip

Vaak krijg ik de vraag wat nu de best practices zijn op het gebied van UX. En dan het liefst de gouden tips die leiden

Lees verder
google analytics ga4
Statistiek
Reinier Koolmees - data insight expert

De toekomst van Google Analytics: GA4

Bigger, better, stronger? In het afgelopen jaar is een aantal belangrijke veranderingen voor Google Analytics doorgevoerd. Sinds de overname van Urchin in 2005 en de

Lees verder
gedragsverandering
psychologie
dr. Florien Cramwinckel - behavioural expert

Hoe houd je die verandering vast?

Sommige mensen hebben in de afgelopen maanden allerlei stappen gezet om zichzelf ander gedrag aan te wennen. In deze blog legde ik eerder uit hoe

Lees verder
sequentieel testen
Statistiek
Naomi Smulders - data scientist

Aan de slag met sequentieel testen

Een van de gouden standaarden binnen conversie optimalisatie is het uitvoeren van (A/B-)testen. Experimenteren is de grondslag voor het nemen van datagedreven (design) beslissingen, maar

Lees verder
leren van je fouten
psychologie
Joost Baalbergen - behavioural expert

Fail it till you nail it

De belangrijkste lessen uit de meetup ‘Falen en Stralen’ Organisaties waarin geleerd wordt van fouten, groeien sneller, zijn innovatiever en passen zich makkelijker aan aan

Lees verder
contact

CONTACT

Kunnen wij je ergens mee helpen?

Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op of bel ons (030 4100 170).