Blijf op de hoogte

Experimenteren met lage aantallen
Kunnen we ook leren van weinig verkeer? Wanneer we de Conversie Specialist-training geven, zien we het vaak terug: CRO-specialisten van (kleinere) webshops die compleet ontmoedigd raken wanneer blijkt dat het verkeer op hun website niet voldoende is om
Selecteer een onderwerp:
- Alles
- academy
- analytics
- award
- Case
- Data analyse
- dido
- evenement
- events
- experimenteercultuur
- online dialogue
- psychologie
- Statistiek
- strategie
- User Experience
- UX design
- webwinkel

Verzamel testideeën met een brainstormsessie
Wat kan je doen als je geen ideeën meer hebt om te testen? Een goede vraag. En eentje die mij vaak wordt gesteld door mensen

Start met effectief motiveren
Motivatie is een van de meest gebruikte strategieën om ervoor te zorgen dat consumenten een product kopen. Helaas is het ook de strategie die vaak

De gouden UX tip
Vaak krijg ik de vraag wat nu de best practices zijn op het gebied van UX. En dan het liefst de gouden tips die leiden

De toekomst van Google Analytics: GA4
Bigger, better, stronger? In het afgelopen jaar is een aantal belangrijke veranderingen voor Google Analytics doorgevoerd. Sinds de overname van Urchin in 2005 en de

Dialogue Donderdag #34: Hoe pas je psychologie toe voor meer structuur en learnings binnen experimenteren?
Afgelopen donderdag was de 34e editie van onze Dialogue Donderdag (DiDo). Tijdens dit online event (vanwege corona helaas niet bij op ons kantoor) gingen de

Hoe houd je die verandering vast?
Sommige mensen hebben in de afgelopen maanden allerlei stappen gezet om zichzelf ander gedrag aan te wennen. In deze blog legde ik eerder uit hoe

Outperform your competitors by embracing evidence-based growth
Ton was 15 oktober (online) te gast bij de eCommerce Growth Show van Omniconvert om te praten over ‘Outperform your competitors by embracing evidence-based growth’.

Aan de slag met sequentieel testen
Een van de gouden standaarden binnen conversie optimalisatie is het uitvoeren van (A/B-)testen. Experimenteren is de grondslag voor het nemen van datagedreven (design) beslissingen, maar

Fail it till you nail it
De belangrijkste lessen uit de meetup ‘Falen en Stralen’ Organisaties waarin geleerd wordt van fouten, groeien sneller, zijn innovatiever en passen zich makkelijker aan aan

Emerce Conversion Rubriek oktober 2020: Op weg naar een experimenteercultuur
Organisaties met een digitaal product zullen het zonder een experimenteercultuur bijzonder lastig krijgen om de aandacht van de gebruiker voor zich te blijven winnen. Aan

Online Dialogue Beste CRO-bureau van het jaar 2020!
Vorige week werden in Londen, tijdens een livestream op Facebook, de Conversion Elite Awards uitgereikt. Online Dialogue won in de categorie CRO-bureau van het jaar

Online DiDo#34: Hoe pas je psychologie toe voor meer structuur en learnings binnen experimenteren?
Het is weer tijd voor de (digitale) Dialogue Donderdag (DiDo)! Vanwege het coronavirus zullen we deze keer op afstand kennis delen, discussiëren en bijpraten. Donderdag

CONTACT
Kunnen wij je ergens mee helpen?
Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op of bel ons (030 4100 170).