Blijf op de hoogte

Inzichten en lessen van ‘The Conference Formerly Known as Conversion Hotel’ 2023
Op 17, 18 en 19 november had ik het genoegen mijn zevende Conversion Hotel bij te wonen, georganiseerd door Ton Wesseling. Als sprekersmanager van deze 10de editie ervaarde ik opnieuw een evenement vol inspiratie, waardevolle lessen en interacties
Selecteer een onderwerp:
- Alles
- academy
- analytics
- award
- Case
- Data analyse
- dido
- evenement
- events
- experimenteercultuur
- online dialogue
- psychologie
- Statistiek
- strategie
- User Experience
- UX design
- webwinkel

Over je gebruikers leren via Bandit Testen?
Zijn learnings uit Bandit testen net zo betrouwbaar als learnings uit A/B testen? In het online experimenteren worden tegenwoordig steeds meer slimme algoritmes ingezet. Een

iDEAL update: wat kun je deze zomer verwachten?
Je kent het wel. Je bent lekker online aan het shoppen en uiteindelijk moeten de producten worden afgerekend. Meestal niet de leukste fase van het

CRO UX is usability design op Champions League niveau
Een ervaren CRO/UX-designer is de onmisbare factor voor een succesvol experimenteer programma. Ondanks het zichtbare werk wat men oplevert, wordt de UX’er vaak over het

DiDo#42: The role of the Product Owner in Experimentation
When organizations are growing in data-driven maturity, validation is crucial. A/B tests, feature testing, discovery sprints, you name it. This goes further than just the

Validatiecultuur: waarom is het belangrijk en hoe krijg je het?
Wat is een validatiecultuur? Het valideren van iets betekent dat je controleert of het klopt of “waar” is. Een validatiecultuur is een omgeving waarbij veranderingen

Psycholoog in marketing: vreemde eend of spin in het web?
Een psycholoog in een team vol analisten en conversie managers. Ben je dan een buitenbeentje of de motor achter de experimenteercultuur? In de serie over

A/B-testen schrijven voor een Single Page Application
Meestal is het schrijven van een test in een A/B-test tool redelijk duidelijk. Je schrijft een stukje JavaScript of jQuery in de code editor, stelt

DiDo #41: product discovery sprints – het eventverslag
De Dialogue Donderdag (DiDo) is inmiddels een bekend fenomeen in CRO-land. Zo’n drie keer per jaar organiseren we een middag waarin we vakgenoten uitnodigen om

Pragmatische kijk op ingewikkelde projecten: ontmoet onze conversie manager uit het zuiden
Goed onderbouwd werken, verder kijken dan je neus lang is en niet bellen voor 9 uur. Samenwerken met Desiree is een plezier op zich. Deze

Diversiteit en inclusiviteit op de werkvloer: Psy Meetup 4
Diversiteit en inclusiviteit op de werkvloer is een thema dat steeds meer aandacht krijgt binnen organisaties. Cliënten, klanten, studenten en collega’s hebben allemaal hun eigen

De 9e editie van Women in Analytics: het uitrollen van een analyticsplatform
Hoe implementeer en gebruik je een analyticsplatform en hoe zorg je ervoor dat het schaalt? Die vragen stond op 9 maart centraal bij de Women

Zijn interactie-effecten een probleem voor online experimenten?
Veel bedrijven zijn bang voor interactie-effectenAlle bedrijven die online experimenten uitvoeren komen op een gegeven moment op het punt waarop ze meer experimenten willen doen

CONTACT
Kunnen wij je ergens mee helpen?
Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op of bel ons (030 4100 170).