Redesign

Is je website of pagina klaar voor een redesign? Maar wil je niet dat de conversie daalt? Laat ons je helpen! Bij Online Dialogue optimaliseren we dagelijks bestaande websites en -pagina’s. Maar we doen ook volledig redesigns.

Het kan voorkomen dat er weinig meer te optimaliseren valt in je huidige design, of dat je design niet meer past bij wat je bedrijf wil uitstralen. Dan is een datagedreven redesign de oplossing. Een redesign van een pagina of website live zetten is risicovol. Je weet immers niet of deze wel even goed presteert als je huidige website. We zien de wens om een redesign te ontwikkelen vaak terug in de markt. In tegenstelling tot andere (design)bureaus, baseren wij het redesign op data en psychologie.

 
redesign

Wil je meer weten over deze dienst?

Neem contact op met Pim

Pim Molenaar

Telefoon: 030 2272 448

Stuur een email

Wat is een redesign?

Bij een redesign wordt de vormgeving van je website vernieuwd door bijvoorbeeld een nieuwe huisstijl door te voeren. Vaak worden redesigns grotendeels gebaseerd op aannames en onderbuikgevoel. Hierdoor vallen resultaten na het live zetten vaak tegen. Het moet er vaak mooi uitzien, maar mooi betekent niet altijd een betere gebruikservaring of meer conversies. Dat is waar wij naar kijken. 
 
Bij Online Dialogue werken we altijd datagedreven, ook bij redesigns en als er weinig traffic is. Met onze expertise op het gebied van data, psychologie en user experience, analyseren we jouw bestaande website en leveren op basis hiervan een nieuw ontwerp aan.

Waarom een redesign door Online Dialogue?

Door goed inzicht te krijgen in het gedrag op je website, zetten we kwantitatieve data om in een kwalitatief werkend design. Hierbij houden wij de focus op conversie optimalisatie. 
 
We maken een redesign van een website of pagina op basis van data en psychologie, waarbij we kijken naar het beslissingsproces van de bezoekers. Onze UX designers denken altijd vanuit de klant. Een optimale klantbeleving staat altijd centraal. Naast onze designer blijven een psycholoog en analist direct betrokken gedurende het gehele ontwerpproces. Op deze manier weten we waar onze designs de meeste impact maken en blijven we ze spiegelen aan de drijfveren van de bezoekers middels een iteratief proces. 
 
Zo kunnen we redesigns op usability testen met je bezoekers. Zo weet je zeker dat zij een goede gebruikerservaring hebben. Daarnaast is het aan te raden je gebouwde site technisch te checken: werken alle functionaliteiten zoals ze hoort? Zo zijn de grootste bugs er al uitgehaald voor het redesign daadwerkelijk live gaat. Als je redesign live staat kan je verder optimaliseren, bijvoorbeeld met A/B testen, zodat je website beter en beter wordt! 
 
 
redesign

Zij gingen je voor:

redesign
redesign

Klaar om te werken aan je online groei?

Neem contact met ons op! Dan kijken we samen hoe we jou het beste kunnen helpen.