COMING SOON!

IN-COMPANY

De replicatiecrisis van onbetrouwbare A/B test winnaars

9,1 op Springest
9.1/10

A/B-testen is en blijft een zeer betrouwbare methode om aannames te valideren. Maar… de waarheid is ook dat de huidige praktijk van A/B-testen zich in een replicatie crisis bevindt: als je dezelfde test nog een keer zou doen, krijg je dan dezelfde resultaten? Een groot deel van je winnaars zijn helemaal geen winnaars (false positives) en een groot deel van je verliezers zijn eigenlijk winnaars (false negatives). Is je business case dan nog wel zo sterk als dat je denkt? En dat terwijl dit voorkomen kan worden. 

In deze speciale masterclass laten Bart Schutz en Kobe Millet zien wat de ‘Replicatie crisis van A/B-testen’ inhoudt en leren ze je hoe je de impact van A/B-testen kan vermenigvuldigen in jouw organisatie. Het is een masterclass voor ieder team en organisatie dat zich bezighoudt met, of gaat beginnen aan A/B-testen en bereid is om het beest in de ogen aan te kijken. 

Download de brochure

Meer weten over de achtergrond/inhoud van de Masterclass en de Masters Bart Schutz en Kobe Millet? Bekijk hier de brochure.

Cursus inhoud

In deze Masterclass leren jij en je team(s):

  • Wat de replicatiecrisis is. De praktijk van A/B-testen verkeert in een replicatiecrisis. Veel winnende A/B-testen zijn vals, en de meeste effecten zijn overdreven. Bovendien falen de meeste bedrijven in het opbouwen van betrouwbare klantkennis op basis van hun A/B-testen. Je leert de waarheid kennen.

  • De menselijke factoren die deze crisis veroorzaken en hoe die te voorkomen.

  • De methodologische factoren die deze crisis veroorzaken en hoe deze te tackelen.

  • Hoe deze recente inzichten leiden tot een vermenigvuldiging van de impact van A/B-testen op zowel de commerciële doelen (earn) als customer intelligence doelen (learn) van jouw A/B-testen.

Wat ga je leren?

  • Eén op één inzichten van de A/B-masters

  • Beter begrip van de ‘perverse prikkels’ in testprocessen

  • Helder zicht op het aandeel valse A/B-testresultaten

  • Handvatten om te werken aan een betrouwbaarder experimenteerproces en -cultuur

  • Toolset met methodes en metrics om ‘de waarheid’ in kaart te brengen

  • Een Earn & Learn framework met
    • betrouwbaarder learnings uit uw A/B-testen, en
    • een vermenigvuldiging van de werkelijke bijdrage aan de omzetgroei

Aanvullende informatie

Zie jij al uit naar deze verdiepende in-company Masterclass? Reserveer snel!

  • Opzet: Twee middagen inspiratie en training (met één week ertussen voor huiswerk)

  • Locatie & tijd: In-company (kan evt. in overleg in Utrecht)

  • 13:00 uur – 17:00 uur (beide sessies)

  • Prijs: €7.500 (ex. btw)

  • Certificaat: Ja (bewijs van succesvolle deelname)

De replicatiecrisis van onbetrouwbare A/B test winnaars

Interesse in deze Masterclass? Schrijf je hier direct in.