We kiezen de juiste onderzoeksmethode om scherp inzicht te krijgen in je gebruikers en een helder antwoord op je onderzoeksvraag te krijgen.
Preference testen (Lyssna-onderzoek)
Snel en gestructureerd gebruikersonderzoek waarmee je tegen lage kosten valideert welke variant, bijvoorbeeld een design of flow, het beste aansluit bij je gebruikers. Je ontdekt niet alleen welke optie ze kiezen, maar ook waarom, zodat je keuzes maakt op basis van inzicht in plaats van aannames.
Panels & user labs
In ons eigen onderzoekslab observeren en interviewen we echte gebruikers om te ontdekken hoe ze je product of dienst ervaren en waar ze tegenaan lopen. We kijken live mee met hun acties en analyseren hun gedrag. Collega’s die er niet fysiek bij kunnen zijn, kunnen op afstand live meekijken. Zo krijg je direct inzicht in hoe je jouw product kunt verbeteren.
Onderzoek op maat
Van begin tot eind begeleiden we je bij het formuleren van onderzoeksvragen, het uitvoeren van de onderzoeken en het analyseren van de resultaten.
Door kwalitatief onderzoek slim in te zetten, krijg je waardevolle inzichten die je beslissingen beter onderbouwen. Je ontwikkelt producten die écht aansluiten bij je gebruikers, zonder afhankelijk te zijn van grote hoeveelheden data.