Krijg inzicht in blinde vlekken van je klantreis met process mining. We brengen de klantreis in kaart en identificeren optimalisatiekansen om de ervaring op je website of app te verbeteren.
Je analytics-tool verzamelt veel data, maar wordt deze data ook volledig benut? Funnels geven inzicht in vooraf gedefinieerde paden, maar laten niet zien wat gebruikers écht doen. Je kijkt alleen naar een beperkt aantal stappen, terwijl bezoekers vaak routes nemen die je niet van tevoren hebt bedacht.
Met process mining ontdek je het complete plaatje. In plaats van aannames te doen over hoe bezoekers zich door je website bewegen, kijk je naar hoe ze daadwerkelijk navigeren.
Je ziet:
Door deze patronen inzichtelijk te maken, kun je de gebruikerservaring gerichter optimaliseren.
Zie hoe bezoekers zich écht door je site bewegen en waar ze afhaken.
Bekijk alle mogelijke paden en voorkom dat je alleen naar vooraf gedefinieerde routes kijkt.
Pak pijnpunten in de customer journey aan en maak je website efficiënter.
We brengen in kaart waar de grootste optimalisatiekansen liggen. We geven je datagedreven inzichten die je helpen de juiste beslissingen te nemen.
Door deze aanpak krijg je niet alleen inzicht, maar ook actiegerichte aanbevelingen om direct mee aan de slag te gaan.
Wat wil je weten? We bepalen samen of process mining de juiste methode is en of de benodigde data beschikbaar is.
We halen data op uit BigQuery of een andere database en structureren deze voor analyse. Door de data goed te groeperen en op te schonen, zorgen we voor een helder en bruikbaar inzicht in de klantreis.
Met process mining-software brengen we alle mogelijke klantreizen in kaart. We filteren en zoomen in op specifieke paden om antwoord te vinden op jouw vragen. Onze analisten en psychologen interpreteren de resultaten en trekken conclusies. Waar nodig herhalen we de analyse om nieuwe inzichten op te doen.
We vertalen de inzichten naar een overzichtelijke rapportage en bespreken de belangrijkste conclusies. Vervolgens helpen we je om deze inzichten om te zetten in concrete verbeteringen en deze breder in de organisatie te delen.
Deze werkwijze zorgt ervoor dat je niet alleen inzicht krijgt, maar ook direct stappen kunt zetten om de klantreis te optimaliseren.
Laten we kennismaken en kijken hoe onze experts jouw organisatie verder kunnen helpen.
Waar kun je ons vinden?
Nobelstraat 2A
3512EN Utrecht
030 4100 170
info@onlinedialogue.com