Diensten
Conversieoptimalisatie (CRO)
Begeleiding van je experimenteerprogramma, van idee tot analyse. Meer experimenten, betere conversies en onderbouwde beslissingen.
Verbeter je experimenteerprogramma
Maak experimenteren structureel onderdeel van je organisatie. Wij helpen teams om te groeien met advies, ondersteuning en training.
Product experimentation
Ontwikkel producten die écht werken. Valideer aannames en maak onderbouwde keuzes.
Kwalitatief onderzoek
Begrijp drempels, motivaties en gedrag van je gebruikers en ontdek de grootste optimalisatiekansen.
Automatiseringen
Versnel je optimalisatieproces met automatiseringen. Minder handmatig werk, meer tijd voor inzicht en strategie.
Process Mining
Ontdek verborgen paden, knelpunten en kansen om de online ervaring te verbeteren, onderbouwd met data.
Bekijk alle diensten
Trainingen
Training Conversie Specialist
Wil je alles leren over conversie-optimalisatie? In deze training leer je testen, analyseren en optimaliseren als een pro. Van kennis van A/B-testen tot psychologie en UX.
Training Consumentenpsychologie
Om de conversie te verbeteren van je website, webshop of product is het essentieel om de drijfveren van je klanten te begrijpen. Tijdens de cursus consumentenpsychologie leer je vijf optimalisatie strategieën om je CRO-programma naar een hoger niveau te tillen.
Training Data analyse voor CRO
Praktische training waarin je leert data te analyseren, valideren en overtuigend te presenteren binnen CRO.
Incompany Trainingen
Op maat gemaakte trainingen voor teams die willen groeien in experimenteren, validatie en conversie-optimalisatie.
Bekijk alle opleidingen
Klanten en Resultaten
Hoe Bidfood met process mining blinde vlekken in klantgedrag ontdekte
Weten hoe klanten écht door je platform bewegen? Bidfood ontdekte het via process mining en verbeterde gericht hun blinde vlekken.
Een succesvol experimenteerprogramma volgens DPG Media
Hoe DPG Media met een sterk team, slimme tools en training bouwt aan een volwassen experimentatiecultuur.
Hoe AW Lab de eerste stap zette naar een validatie-gedreven cultuur
CRO bij Beter Bed
Wat leer je van 10 jaar CRO bij Beter Bed? Inzichten, valkuilen én hoe ze hun testcultuur stevig verankerden.
Hoe NS een succesvolle CRO-strategie opbouwt met Online Dialogue
Lees hoe een grote organisatie als NS de basis legt voor een succesvolle validatiecultuur. En in één jaar groeide van 27 naar 145 testen.
Learning-by-doing: 4 jaar samenwerken aan het CRO-programma van VodafoneZiggo
Hoe VodafoneZiggo in 4 jaar groeide van testen op onderbuik naar een stevig CRO-programma met 20 teams en een Center of Excellence.
Bekijk alle klantcases
Blogs
CRO toolkit
Over ons
Team
Gedreven specialisten die leren door te experimenteren
Events
Kennis delen en elkaar inspireren. We brengen vakgenoten samen om te leren en te groeien.
Partners Online Dialogue
Tools van onze partners die helpen om gedrag en data te vertalen naar impact.
Neem contact op
Geïnteresseerd in onze aanpak of een samenwerking? We gaan graag met je in gesprek.
Schrijf je in voor de nieuwsbrief
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws over CRO en experimenteren!
Vacatures
Kom werken bij hét bureau voor datagedreven optimalisatie.
Maak een afspraak
Yuran van den Bosch
Developer
Yuran is developer bij Online Dialogue. Er is geen A/B-test die hij niet kan maken ;)
0307009772
Alle blogs van Yuran van den Bosch
9 March 2021
Stappenplan: A/B-test opzetten in code (JavaScript)
Yuran van den Bosch
7 May 2020
Het probleem van client-side testen in Internet Explorer
Yuran van den Bosch
Diensten
Conversieoptimalisatie (CRO)
Kwalitatief onderzoek
Verbeter je experimenteerprogramma
Automatiseringen
Product experimentation
Process Mining
Bekijk alle diensten
Opleidingen
Training Conversie Specialist
Training Consumentenpsychologie
Workshop Data Storytelling voor CRO
Incompany Trainingen
Bekijk alle opleidingen
Klanten en Resultaten
Hoe Bidfood met process mining blinde vlekken in klantgedrag ontdekte
Hoe NS een succesvolle CRO-strategie opbouwt met Online Dialogue
Een succesvol experimenteerprogramma volgens DPG Media
Customer eXperience Optimization opzetten bij Vattenfall
CRO bij Beter Bed
Een geslaagd CRO programma bij EQOM
Learning-by-doing: 4 jaar samenwerken aan het CRO-programma van VodafoneZiggo
Bekijk alle klanten en Resultaten
Blogs
CRO toolkit
Over ons
Ontmoet het team
Partners Online Dialogue
Vacatures
Contact
Maak een afspraak
EN
NL