Ga je mee naar Stockholm, Zweden voor Conversion Jam #3? Dinsdag 10 september 2013 staan daar gedurende dit 1-daagse Engelstalige congres een aantal conversie optimalisatie toppers op het podium: Conversie scientist Brian Massey, Web-psycholoog Nathalie Nahai, Optimise or Die / Craig Sullivan en onze eigen Chief Optimization Officer Ton Wesseling. Wij als Online Dialogue hebben ook 3 VIP reizen in de aanbieding voor onze lezers.
Progamma Stockholm-reis
We vertrekken maandag 9 september in de ochtend per vliegtuig naar Stockholm en komen woensdag 11 september aan het eind van de middag weer aan in Nederland. Gedurende de hele reis word je exclusief begeleid door Online Dialogue’s Chief Persuasion Officer Bart Schutz. Conversion Jam is 1 van de betere Engelstalige conversie optimalisatie congressen van Europa.
Maandag 9 september 2013
√ Aankomst Stockholm, check-in hotel
√ Sightseeing Stockholm en diner
Dinsdag 10 september 2013
√ Conversion Jam #3
√ Diner met sprekers en congres organisatie
Woensdag 11 september 2013
√ Ontbijt / Brunch in Stockholm met recap Bart en Ton
√ Terug naar Nederland
VIP aanbod
De prijs voor deze exclusieve reis bedraagt 895 euro. Voor dit bedrag krijg je:
√ Vliegtickets voor de heen- en terugreis.
√ Transport luchthaven – hotel en vice versa in Stockholm.
√ 2 hotelovernachtingen op een éénpersoonskamer + ontbijt.
√ Toegang tot het congres.
√ 2 maal diner in Stockholm.
Wij bieden slechts 3 van deze VIP plaatsen aan, zodat je verzekerd bent van genoeg tips van Wheel of Persuasion auteur Bart Schutz.
Opgeven voor deelname
Meld je nu aan bij Bart via bart.schutz@onlinedialogue of tweet hem op @barts. Je ontvangt na aanmelding een offerte. Na goedkeuring van deze offerte ben jij zeker van 1 van deze 3 VIP plaatsen. Let op: vol = vol!