Bart Schutz is van 17 tot en met 19 maart namens Online Dialogue actief in San Francisco. Daar mag hij op de Conversion Conference de -veelal Amerikaanse- bezoekers overtuigen van het bijzonder mooie gedachtegoed van Online Dialogue. Als keynote nog wel!
Mooi plaatje
Wat een mooi plaatje, niet? Tim Ash zegt de meeste conversiefans in Nederland misschien wel wat. Maar zeker Bryan Eisenberg behoeft geen introductie. “The Grok” zoals ie heet op Twitter met meer dan 37.000 volgers is, samen met zijn broer Jeffrey, een ware wegbereider van online marketing en A/B-testen, en onze Bart staat daar gewoon naast op dit congres.
Derde keer
The Conversion Conference is een bekende conferentie die ieder jaar rondtoert door de Verenigde Staten en Europa. Vorig jaar waren we al aanwezig in Chicago en Boston. In Chicago deden Bart en Ton samen een show, in Boston stonden ze ieder apart op het podium. Nu, bijna een jaar later, mag Bart in San Francisco in zijn eentje optreden.
Nieuwe wegen
De meeste van jullie kennen Bart als kundig en enthousiast spreker en dat zijn zeker redenen waarom de organisatie Bart heeft gevraagd voor de derde keer in korte tijd de plas over te steken. Maar er is nog een andere reden: Amerikanen ‘love’ persuasion, maar zoals wij de persuasieve technieken toepassen op A/B-testen? Dat is voor die Amerikanen ‘freaking amazing’.
Lange halen
In Chicago hoorden we hoe erkende Amerikaanse conversiespecialisten vol trots vertelden over 150% conversie optimalisatie. Maar hoe één en ander tot stand kwam, dat werd ons in de presentatie niet duidelijk. Maar what the heck, conversie is conversie toch?
Jullie weten dat wij daar doorgaans geen genoegen mee nemen. Goed dat een test meer conversie oplevert, maar dan willen we ook weten waarom. Zo nieuwsgierig (en eigenwijs) zijn we dan ook wel weer. Die methode van testen, tezamen met het onvermijdelijke Wheel of Persuasion is voor de Amerikanen helemaal nieuw. Dat ze daar graag meer over horen, bewijst de uitnodiging die we ontvingen voor San Francisco.
Volg Bart
Nieuwsgierig hoe het Bart vergaat? Volg hem dan via de Online Dialogue Facebook-pagina. Bart zal daar regelmatig indrukken en foto’s plaatsen van zijn verblijf in San Francisco. En natuurlijk zal de keynote ook snel online komen na zijn optreden aan West Coast.