Van 10 tot en met 13 juni 2013 vindt in Chicago de data driven business week plaats. Deze verzameling van congressen over data gedreven online marketing trekt veel Amerikaanse experts uit ons vakgebied die week naar Chicago. Het congres uit deze serie dat goed bij ons past is natuurlijk de plek waar wij de magie tussen psychologie en data analyse kunnen laten zien: de Conversion Conference.
Inhoud van onze sessie
Samen met chief persuasion officer Bart Schutz beklim ik het podium om uit te leggen wat een echt winnend A/B-test proces is. Hoe pakken wij dat eigenlijk in Europa aan beste Amerikaanse buren? Waarom leveren bij ons testen zoveel meer resultaat op dan bij jullie? We gaan het publiek inspireren om te leren denken in klantinzichten. Meer kennis over hoe de klant zijn brein werkt levert op korte en lange termijn immers het meeste rendement op.
Korting entreekaarten
Voor toegang tot dit mooie congres, waar elke conversie optimalisatie boeken schrijver uit de VS van de laatste paar jaar wel als spreker aanwezig is, mogen we je een mooie korting bieden. Benader ons even per email als je die kant op wilt met korting op de entreekaart!
Slides en kennis na afloop
Slides delen we na afloop hier op onze website. De inzichten door andere sprekers op het congres delen we op de 13e Dialogue Donderdag op 20 juni 2013 in Utrecht. Freelancers / bureaumedewerkers kunnen zich opgeven voor de Debrief op 27 juni 2013 (info@onlinedialogue.com).