Conversion Summit 2012: Bart en Ton presenteren keynote in Frankfurt

  • Bericht auteur:
  • Leestijd:2 minuten gelezen

Op donderdag 6 september 2012 vindt in Frankfurt de Conversion Summit 2012 plaats, een internationaal congres over Conversie Optimalisatie, met goede sprekers en interessante cases. De lijst met sprekers is indrukwekkend: o.a. Avinash Kaushik van Google en Chris Goward van Wider Funnel zijn van de partij. Onze eigen Ton Wesseling en Bart Schutz presenteren samen de closing keynote.

Conversion Summit 2012

De dag begint al goed met de openingskeynote van internationaal web analytics guru Avinash Kaushik. Na een ochtend vol leerzame conversie optimalisatie cases, opent Chris Goward de middagsessies met een keynote over L.I.F.T.. Een middag vol testinzichten en case studies, die uiteindelijk afgesloten zal worden door de closing keynote van Ton en Bart.

In hun closing keynote nemen Ton Wesseling en Bart Schutz een korte maar diepe duik in conversie en overtuiging. Ton Wesseling (‘conversie is een dialoog’) zal de ins and outs delen van hun internationale prijswinnende conversietesten. Ton zal je ogen openen tot een nieuw niveau van online testen (“hoewel simpele ab-tests ook werken, zijn clickpath, dialoog en persuasion testing pas echt effectief!”).

Bart Schutz (‘je klant is een brein’) zal de testresultaten uitleggen. Hij neemt ons mee op een reis diep in ons koop-brein. Wat motiveert ons? Hoe ervaren we dingen? Wat is de rol van geheugen, ratio’s en emoties in het maken van beslissingen? En, nog belangrijker, hoe gebruik je deze informatie om een perfect overtuigende dialoog op te zetten? Tijdens zijn uitleg zal Bart je ook bekend maken met zijn ‘Wheel-of-Persuasion.com‘.

Zien we je daar?

Online Dialogue gaat niet alleen. Naast Ton en Bart, nodigen wij nog 8 vakgenoten uit om samen met Online Dialogue op “field-trip” te gaan naar de Conversion Summit (zoals we eerder dit jaar ook al deden met de Fusion Marketing Experience in Antwerpen). Het congres is al uitverkocht, maar onder onze nieuwsbrief abonnees verloten we ook gratis deelname aan de “field-trip”. Laat ons in ieder geval weten als jij ook komt en hopelijk zien we elkaar in Frankfurt.