Van 28 tot en met 30 maart wordt het belangrijkste conversie optimalisatie congres van de Verenigde Starten, CXL Live, weer georganiseerd in Austin, Texas. 3 dagen lang samen met alle deelnemers én sprekers in een resort kennis delen over Data Driven Optimization & UX. Op het programma staan veel sprekers van bedrijven waar experimenteren in het hart van de organisatie is opgenomen, dan wel bedrijven die hier druk mee bezig zijn. De sprekers komen o.a. van Shopify, Instagram, Microsoft, Dell, AirBnB, Kayak en Google.
Klinkt nu al goed? Het wordt nog beter:
How to decide where to spend your optimization money on
Op de eerste congresdag, woensdag 28 maart, zal van 09.00 tot 12.00 uur een workshop worden gegeven door Online Dialogue’s eigen Ton Wesseling. De congresorganisatie heeft Ton gevraagd om 3 uur lang de Online Dialogue kennis te delen over effectieve conversie optimalisatie processen en hierbij zal hij inzoomen op de volgende twee vragen:
- Hoe besluit je waar te beginnen met het optimaliseren van je (mobiele) customer experience?
- Hoe kom je erachter hoeveel en wat voor een soort experimenten je moet uitvoeren?
Zodra je een kaartje van CXL Live hebt, kun je ook deze workshop bezoeken die gepland is vóór de eerste keynotes in de hoofdzaal (die om 12.30 uur beginnen). Zo starten alle deelnemers met net even iets meer diepgang om daarna op een hoger niveau de content van alle keynotes tot zich te kunnen nemen.
Denk je nu: daar wil ik eigenlijk wel bij zijn?
Ontvang 20% korting op je ticket!
Speciaal voor onze relaties hebben wij een code voor 20% korting op je congres ticket: ‘ton-sent-me’. Dat scheelt je 300 Euro op een kaartje!
Op deze manier ben je een paar dagen weg van de dagelijkse sleur, op een coole plek, met super interessante mensen en fantastische content. Er zijn betaalbare rechtstreekse vluchten van Amsterdam naar Houston (2 uur autorijden naar het congres), of nog goedkoper direct naar Austin met een overstap in London.
>Boek je CXL Live Ticket!<
Is Texas te ver voor jou?
Misschien is dan onze eigen opleiding Conversie Specialist iets voor jou! Tijdens deze conversie optimalisatie cursus laten we je kennismaken met de essentials van het conversie optimalisatie proces, de statistische kant van CRO, de basis van hoe mensen beslissingen nemen (consumentenpsychologie) en welke tools je daarbij inzet. In vier sessies leren wij je alle basisprincipes van effectieve conversie optimalisatie en behoeden we je voor de vele valkuilen in dit vakgebied.