Op donderdag 1 november van 14:00 tot 18:30 uur organiseert Online Dialogue alweer de 28e Dialogue Donderdag, ons klant- en kennis-event dat ook wel bekend is als de DiDo.
Psychologie: geen trucje, maar de rode draad van jouw CRO programma
Na veel DiDo’s over data en proces zullen we de 28e editie geheel wijden aan psychologie. Wat is de toegevoegde waarde van psychologie binnen het optimalisatie proces? Hoe kunnen we onze bezoekers nog beter leren begrijpen? Maar vooral: wat leert de psychologie ons over onze eigen rol en houding als de uitvoerende krachten binnen het CRO proces?
In de markt zien we dat psychologie door steeds meer organisaties en bureaus wordt omarmd als onderdeel van het CRO programma. Helaas zien we ook dat psychologie in de praktijk vaak wordt toegepast als ‘trucje’.
De psychologie achter conversie optimalisatie is echter veel meer dan een lange lijst met technieken die je conversie zullen doen stijgen wanneer je ze op de juiste manier inzet. Het is een werkmethodiek die de inzichten die je opdoet binnen je CRO programma naar een hoger niveau tilt.
Voor wie is de DiDo?
De DiDo organiseren we ook dit keer voor klanten, nieuwe en oude relaties en is alleen op uitnodiging toegankelijk. Tijdens deze middag staat niets anders centraal dan het delen van kennis en thought leadership.
Wie komen er spreken?
Gerben Langendijk – Senior Consumer Psychologist @ Booking.com
Gerben Langendijk is de enige (erkende) psycholoog van zijn 17.000 collega’s bij Booking.com. Als consumentenpsycholoog werkt Gerben samen met de teams binnen Booking.com om zoveel mogelijk experimenten te funderen op basis van goede psychologische literatuur en gegronde hypotheses. Dit doet hij voor conversie, maar ook voor de inzichten die de experimenten opleveren.
Eline van Baal & Joost Baalbergen – Consumer Psychology Experts @ Online Dialogue
Bij Online Dialogue zien we psychologie niet als een toolbox met wat gedragsveranderende technieken die je overal op kunt plakken. De échte waarde van de toepassing van psychologie is dat je gaat leren wat het gedrag van jouw klanten motiveert. Psychologie is geen toolbox, maar de tool zelf. Wij vertellen je hoe wij die bij Online Dialogue gebruiken.
Roos van Dam – Consumer Psychology Expert @ Online Dialogue
Roos van dam zal tijdens haar presentatie ingaan op de rol die je inneemt als psycholoog binnen een CRO project. Hoe waarborg je de kritische houding die cruciaal is wanneer je onderzoek doet naar gedrag? Oftewel, hoe ga je om met je eigen menselijke bias terwijl juist deze menselijke bias het onderwerp van je onderzoek is?
Het programma van de 28e Dialogue Donderdag
14.00 – 14.30 uur Ontvangst / zaal open
14.30 – 14.40 uur Welkom
14.40 – 15.15 uur Gerben Langedijk – Booking.com
15.15 – 15.45 uur Pauze
15.45 – 16.15 uur Roos van Dam – Online Dialogue
16.15 – 16.45 uur Eline van Baal en Joost Baalbergen – Online Dialogue
16.45 – 17.00 uur Ask them anything
17.00 – 18.30 uur Borrel
De locatie
De 28e DiDo vindt plaats bij Seats2meet Utrecht (Moreelsepark 65). Op loopafstand van het centraal station en met voldoende parkeergelegenheid in de buurt.
De voertaal op deze DiDo is Nederlands.
Daar wil ik bij zijn!
De uitnodigingen voor de DiDo zijn verstuurd, maar als je er ook bij wilt zijn dan kun je een plekje reserveren door onderstaand formulier in te vullen. Als er nog ruimte is, dan nemen we contact met je op!
Let op, tijdens een DiDo hebben we plaats voor maximaal 50 mensen. We verlenen voorrang aan managers, senior uitvoerenden en consultants met een passie voor kennisdeling. “Bureau-mensen” en vendors zijn welkom op onze DDTT events.
Deze DiDo is helaas al voorbij. Wil je op de hoogte blijven van onze volgende events? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Weet je niet goed wat de DiDo is en wat je kunt verwachten? Lees de samenvatting van de 27e Dialogue Donderdag en bekijk het filmpje voor een impressie.