Thema: Het opzetten van een experiment gedreven cultuur
De eerste Dialogue Donderdag van 2019 staat gepland! Op donderdag 14 februari van 14:00 tot 18:30 uur organiseert Online Dialogue alweer de 29e Dialogue Donderdag, ook wel bekend als de DiDo.
Helaas zitten we vol…. Maar je kunt je aanmelden voor onze wachtlijst. Zodra er een plekje beschikbaar is, nemen we contact met je op.
Verwelkom de Experiment Gedreven Cultuur
Veel bedrijven die succesvol zijn op het gebied van CRO zijn in de meeste gevallen opgebouwd met een experimentatie en validatie cultuur als basis. Voor bestaande organisaties blijkt deze stap vaak een stuk moeilijker, maar onontkoombaar wil je als organisatie flexibel, snel en zonder al te veel risico meegroeien met de markt.
Tijdens deze 29e DiDo willen wij daarom alle aandacht besteden aan het opzetten van een experiment gedreven werkcultuur. Hoe doe je dit? Wat of wie heb je ervoor nodig? Wat zijn ervaringen van andere organisaties? Waar loop je tegenaan? En hoe houd je de cultuur in stand?
De DiDo organiseren we ook dit keer voor klanten, nieuwe en oude relaties toegankelijk. Tijdens deze middag staat niets anders centraal dan het delen van kennis en thought leadership.
Wie komen er spreken?
Kevin Anderson | Manager Data Analytics @ ING
Kevin Anderson is Chapter Lead Data Analytics bij ING en heeft meer dan 10 jaar ervaring met analytics en A/B testing.
Op weg naar continue experimenteren bij ING
Hoe maak je continue experimenteren de standaard voor alle teams? Kevin neemt je mee op deze reis en vertelt waar ING nu staat en wat wel en niet heeft gewerkt.
Ruben de Boer | Head of CRO & UX @ Sanoma
Met een grote passie voor het menselijk gedrag en onderzoek is Ruben dagelijks bezig met Conversie Optimalisatie. Naast Manager Conversie Optimalisatie & Usability bij Sanoma, is hij druk bezig met het ontwikkelen van online cursussen en is hij in de afrondende fase van zijn boek over psychologie en Conversie Optimalisatie.
Een formule voor een experiment gedreven cultuur
Een experiment gedreven cultuur begint met het eerste succes, het bewijs dat experimenteren bijdraagt aan de ontwikkeling van een organisatie. Zonder het eerste succes blijft het bij slechts enkele testjes per maand of zelfs per jaar. Maar hoe komt het eerste succes tot stand? Hoe krijg je de bal aan het rollen? In zijn presentatie deelt Ruben hoe het ooit begonnen is bij Sanoma en NU.nl, hoe je de bal aan het rollen krijgt, en hoe de huidige situatie eruit ziet.
Het programma van de 29e Dialogue Donderdag
14.00 – 14.30 uur Ontvangst / zaal open
14.30 – 14.35 uur Opening
14.35 – 15.15 uur Introductie
15.15 – 15.45 uur Kevin Anderson – ING
15.45 – 16.15 uur pauze
16.15 – 16.45 uur Ruben de Boer – Sanoma
16.45 – 17.00 uur Q&A
17.00 – 18.30 uur borrel
De locatie
De 29e DiDo vindt plaats bij Seats2meet Utrecht (Moreelsepark 65). Op loopafstand van het centraal station en met voldoende parkeergelegenheid in de buurt.
De voertaal op deze DiDo is Nederlands.
Daar wil ik bij zijn!
Maar helaas zitten we al vol… Je kunt je wel aanmelden voor onze wachtlijst. Zodra er een plekje beschikbaar is, nemen we contact met je op.
Let op, tijdens een DiDo hebben we plaats voor maximaal 70 mensen. We verlenen voorrang aan managers, senior uitvoerenden en consultants met een passie voor kennisdeling. “Bureau-mensen” en vendors zijn welkom op onze DDTT events.
Weet je niet goed wat de DiDo is en wat je kunt verwachten? Lees de samenvatting van de 28e Dialogue Donderdag en bekijk het filmpje voor een impressie.