Dialogue Donderdag op 13 maart met als thema: Facebook Advertising

  • Bericht auteur:
  • Leestijd:3 minuten gelezen

Op 13 maart 2014 organiseren we voor opdrachtgevers weer een nieuwe, invite only, Dialogue Donderdag (nummer 15), van 14:30 uur tot 17:15 uur + borrel in Utrecht centrum (het #ODHouse). Het thema is dit keer: Facebook Advertising.

Alle vaste bezoekers ontvingen al eerder een uitnodiging per email. Ben je nog niet eerder geweest? Schrijf je dan nu in voor onze gast- & wachtlijst of mail naar info@onlinedialogue.com.

dido14header-550

Thema: Facebook Advertising

Deze Dialogue Donderdag duiken we in Facebook. Wat gebeurt daar allemaal, hoe groot zijn ze nu, is het een interessant kanaal? We delen learnings op het gebied van Facebook advertising.

Tijdens de Dialogue Donderdag van 13 maart gaan we in een workshop aan de gang met het opzetten van targeting campagnes op Facebook. Deze campagnes zullen ook worden uitgevoerd en de resultaten worden na een aantal weken met de deelnemers gedeeld!

Het programma van 13 maart

14.00-14.30 uur: Zaal open
14.30-14.40 uur: Aftrap en intro
14.40-15.00 uur: Status Facebook in Nederland – cijfers en mogelijkheden – Maurice Beerthuyzen (Chief Social Officer)
15.00-15.20 uur: Facebook advertising – wat werkt wel en wat werkt niet – Ton Wesseling (Chief Optimization Officer)
15.20-15.25 uur: Kijkje in de keuken bij Vliegtickets.nl: hoe zetten zij Facebook Advertising in en wat hopen ze daarmee te bereiken?
15.25-15.30 uur: Kijkje in de keuken bij eyeOpen.nl: op welke manier is Facebook Advertising onderdeel van hun online strategie en hoe zetten zij dit in?
15.30-15.45 uur: Break en verdelen in workshop-groepen
15.45-16.45 uur: Workshop: brainstorm voor Vliegtickets.nl of voor eyeOpen.nl – hoe ze het verschil op Facebook kunnen maken
16.45-17.15 uur: Presentaties uitkomsten brainstorm – Vliegtickets.nl of voor eyeOpen.nl gaan de resultaten uitvoeren en over een aantal weken delen met de aanwezigen.
17.15-18.30 uur: Borrel en hapjes