Op 28 november 2013 organiseren we voor opdrachtgevers weer een nieuwe, invite only, Dialogue Donderdag (nummer 14), van 14:30 tot 17:15 + borrel in Utrecht centrum (het #ODHouse). Het thema is dit keer het meest vervelende onderwerp voor de marketeer: service.
Alle vaste bezoekers ontvingen al eerder een uitnodiging per email. Ben je nog niet eerder geweest? Schrijf je dan nu in voor onze gast- & wachtlijst of mail naar info@onlinedialogue.com.
Thema: service
Als online verantwoordelijke, e-commerce manager of online marketeer ben je bezig met bezoekers binnenhalen, sales en innovatie. Bij menig site komen echter genoeg bezoekers met een service doel. Een adres wordt aangepast, een product wordt opgezegd, een berekening wordt gemaakt. Vaak vindt dit plaats in beveiligde omgevingen waar je soms als marketeer -al zou je het willen- niet eens mag meten, laat staan testen.
Geen wonder dus dat service vaak het stiefkindje van de website is. Service kost alleen maar geld…. Geld dat we liever aan de voorkant van de funnel uitgeven. Maar dat is onterecht!
Tijdens de Dialogue Donderdag van 28 november gaan we je, door middel van een aantal cases, laten zien hoe leuk online service naar onze mening is als je actief aan de slag gaat met je service dialogen.
Het programma van 28 november
14.00-14.30 uur: zaal open14.30-14.40 uur: aftrap en intro onderwerp – Maurice Beerthuyzen14.40-15.10 uur: Psychologie van een goede service – dr. Dirk Franssens en Guido Jansen15.15-15.45 uur: Case Essent.be: testen, meten en bijsturen op service – Michiel Jansen15.45-16.00 uur: pauze en bekendmaking groepjes workshop16.00-17.00 uur: Workshop: Hoe wordt service een natuurlijk onderdeel van de totale klantdialoog?17.00-17.15 uur: Pitches / Wrap up van de bevindingen uit de workshops17.15-18.30 uur: Borrel en hapjes