Webinar 22 november: Hoe zet je AI succesvol in binnen Conversie Optimalisatie?

  • Bericht auteur:
  • Leestijd:2 minuten gelezen

Met Ton Wesseling namens Online Dialogue

Meer en meer CRO teams gaan op zoek naar nieuwe manieren om hun CRO programma naar een hoger niveau te tillen en steeds meer nieuwe tools beloven onze werkzaamheden efficiënter en winstgevender te maken. Toch is het vanuit technologisch oogpunt alweer even geleden dat een disruptive tool de markt betrad. Totdat Sentient Ascend haar intrede deed.

In het voorjaar van 2017 zijn we – Euroflorist als testplatform en Online Dialogue als creatief en technisch partner – de uitdaging aangegaan en hebben we Sentient Ascend met open armen ontvangen voor een Proof of Concept. Lees hier de hele casestudy over deze Proof of Concept (or read the English version here).

Ben je benieuwd naar deze tool, de case study en de mogelijkheden die AI biedt voor CRO? Kijk dan volgende week woensdag 22 november van 14:00 tot 15:00 uur naar de gratis webinar met Ton Wesseling (namens Online Dialogue) en Jonathan Epstein (namens Sentient Ascend).

Schrijf je hier in voor de Webinar op woensdag 22 november om 14:00 uur.

De onderwerpen die in de webinar worden behandeld zijn:

  • Waarom is Sentient Ascend een disruptive tool?
  • Wat is het verschil tussen A/B-testen en optimalisatie middels AI?
  • Hoe zouden wij bij Online Dialogue Sentient Ascend inzetten binnen CRO
  • Details van de Euroflorist case study en de resultaten