Impressies en slides van Dialogue Donderdag #14: Service

  • Bericht auteur:
  • Leestijd:4 minuten gelezen

Eind vorige maand organiseerden wij in het Online Dialogue House 14de Dialogue Donderdag. Het thema van deze kennismiddag was: online service. Hoe kun je je online service meetbaar optimaliseren?

In dit artikel enkele impressies van een fijne middag met een select gezelschap van opdrachtgevers. Van T-mobile tot VGZ, van Pon Automotive tot Telegraaf Media Group, van Oxxio tot Marktplaats. Zij werkten samen in een workshop aan oplossingen voor hun bedrijven, na te zijn geïnspireerd over de psychologie van goede service door Dr. Dirk Franssens en een online service praktijkcase van Essent België door Michiel Jansen.

Indrukken van de bezoekers

Foto impressies

dido14-1
Visual cueing voor de presentator

dido14-2
Presentatie Maurice Beerthuyzen

dido14-3
Presentatie dr. Dirk Franssens

dido14-4
Wokshop presentatie: online service ideeën voor T-mobile

dido14-5
Wokshop presentatie: online service ideeën voor VGZ door TMG en ING

dido14-6
Afterparty

De presentaties

Introductie “online service” – Maurice Beerthuyzen

Psychologie van een goede service – dr. Dirk Franssens

Online Service & Essent.be case – Michiel Jansen