Eind vorige maand organiseerden wij in het Online Dialogue House 14de Dialogue Donderdag. Het thema van deze kennismiddag was: online service. Hoe kun je je online service meetbaar optimaliseren?
In dit artikel enkele impressies van een fijne middag met een select gezelschap van opdrachtgevers. Van T-mobile tot VGZ, van Pon Automotive tot Telegraaf Media Group, van Oxxio tot Marktplaats. Zij werkten samen in een workshop aan oplossingen voor hun bedrijven, na te zijn geïnspireerd over de psychologie van goede service door Dr. Dirk Franssens en een online service praktijkcase van Essent België door Michiel Jansen.
Indrukken van de bezoekers
Leuk! Thanks…was super RT @tonw: @Ouwendorp paar foto's, deze is leuk. Mooi team dat TMG & ING over VGZ 🙂 #dido14 pic.twitter.com/rXtFZJzSK1
— Gerben van Ouwendorp (@Ouwendorp) November 30, 2013
66% of customers with bad service experience change to other company #dido14 #serviceoptimization pic.twitter.com/rorwhbaLfF
— Jorden Lentze (@Atopos42) November 28, 2013
Leuke sessies bij Online dialoge tijdens #DIDO14
— Stas (@Stasss) November 28, 2013
Fris en fruitig aan de slag, na een super interessante #DiDo14 bij @onlinedialogue over (online) "service"…..#stoftotnadenken
— Robbert van Gorp (@RvanGorp) November 29, 2013
Foto impressies
Visual cueing voor de presentator
Presentatie Maurice Beerthuyzen
Presentatie dr. Dirk Franssens
Wokshop presentatie: online service ideeën voor T-mobile
Wokshop presentatie: online service ideeën voor VGZ door TMG en ING
De presentaties
Introductie “online service” – Maurice Beerthuyzen
Psychologie van een goede service – dr. Dirk Franssens
Online Service & Essent.be case – Michiel Jansen