Dinsdag 1 oktober organiseert Webanalisten.nl alweer de 10e Digital Data Tips Tuesday in Dauphine te Amsterdam. In het auditorium van Dauphine is ruimte voor 100 analytics en optimalisatie managers en specialisten.
Het thema voor deze aanstaande meetup is Conversion Canvas Deep Dive: Versus (Competitors), Voice (User Feedback) en View (User Data) met op het podium 3 (inter)nationale sprekers.
Vanuit Brazilië, maar wonend in Duitsland hebben we André Vieira – Customer journey optimization expert. Zijn presentatie gaat over Versus: improving customer journeys with competitive optimization.
Vanuit België hebben we Els Aerts – User testing and usability evangelist analytics. Zij bespreekt Voice: the lost art of asking questions
Tot slot staat Lukasz Urban op het programma. Hij is Conversion optimization chapter lead bij Albelli en zal het hebben over View: using analytics to make better decisions at Albelli.
De inschrijving voor #DDTT 10 is nog geopend dus schrijf je in op de Digital Data Tips Tuesday website!
Programma 1 oktober (de DDTT is Engelstalig)
15.00 – Doors open – coffee & tea
15.35 – Ton Wesseling (NL) – host of #DDTT and #CH2019
Welcome & 6V Conversion Canvas introduction
15.45 – Andre Vieira (BR/GER) – Customer journey optimization expert
Versus: improving customer journeys with competitive optimization
16.15 – Els Aerts (BE) – User testing and usability evangelist
Voice: the lost art of asking questions
16.45 – Lukasz Urban (NL) – Conversion optimization chapter lead
View: using analytics to make better decisions at Albelli
17.15 – Drinks & bitterballen
18.30 – End
#DDTT vraagt 30,25 euro entree (inclusief BTW) voor dit evenement, inclusief de netwerkborrel. Deze kaartjes zijn bedoeld voor experts van junior tot senior en strategen vanuit merk en bureau zijde. Voor software leveranciers, sales mensen en recruiters hebben we beperkte toegang en hanteren we andere tarieven.
Leden van onze Online Dialogue nieuwsbrief hebben een kortingscode ontvangen waarmee ze zich gratis kunnen aanmelden.
Inschrijven kan via de Digital Data Tips Tuesday website.
Sponsors
#DDTT 10 is powered by Adobe, Usabilla en Online Dialogue.