Online Dialogue Donderdag / 1 jaar!

Op 9 september 2010 bestaat Online Dialogue 1 jaar! Het einde van dit mooie eerste jaar (met fijne klanten zoals KPN, Lage Landen, MoneYou, Rabobank en RTL Nederland) en het begin van de natuurlijk nog veel mooiere komende jaren gaan we vieren met de 1e Online Dialogue Donderdag. Vol energie hebben wij (Anouschka, Bart en Ton) ons gestort op het organiseren van een terugkerend event waarin we kennis willen delen over strategie, ontwerp en optimalisatie van de dialoog online.

Gedurende 2 uur krijg je enerzijds inzichten die moeten leiden tot een gestructureerde aanpak voor online rendement op lange termijn en anderzijds pragmatische tips waarmee je morgen direct het verschil kunt maken. De inhoud bestrijkt de vakgebieden persuasive marketing, interaction design en online analytics. Wij zullen dit evenement 5 maal per jaar gaan organiseren.

Voor het eerste evenement op 9 september 2010 in Utrecht hebben we het volgende programma:

  1. 14.30 Zaal open; 15.00 Welkom.
  2. 20 minuten een expert sessie door Bart Schutz over de beïnvloeders van online gedrag. Welke factoren zijn van belang voor een goede communicatie tussen bedrijf en klant?
  3. 20 minuten een praktijkcase door Ton Wesseling over rendement optimalisatie op de Van der Valk website. De uitkomsten van 3 verschillende AB testen worden gepresenteerd.
  4. 15 minuten een onafhankelijke overview over het gebruik van analytics tools in de Nederlandse markt door Taco Potze van AboutAnalytics.
  5. 55 minuten een conversie clinic. Experts uit verschillende online vakgebieden geven voor de hele zaal 5 maal 10 minuten een live rendement review van een website.
  6. 17.00: borrel

Inschrijven voor dit gratis evenement is verplicht (en dat kan nu nog op de wachtlijst!). Woensdag 1 september verloten we onder de mensen op de wachtlijst de laatste kaarten.

Voor de sessie van 9 september 2010 hebben zich al mensen ingeschreven van onder andere de volgende bedrijven: ABN AMRO, Aegon, Agis, Energie Direct, KPN, NS Hispeed, Rabobank, Sanoma, SNS Bank, Telfort, Unive, VNU, Wegener en Ziggo. Ben jij er ook bij?

Ton Wesseling - founder

Trainer / consultant / lead voor conversie optimalisatie (CRO), digitale experimenten en A/B-testen. Meer informatie over Ton: TonW.com. Ton is de oprichter van Online Dialogue en nog altijd gepassioneerd CRO promoter via evenementen zoals Conversion Hotel en de Experimentation Culture Awards en platformen zoals ABtestguide en de Optimizers Community.