Online Dialogue Donderdag editie 7 staat voor de deur

Wanneer: donderdag 10 november: 14.30 – 17.00 (borrel tot 18.30)
Waar: Seats2Meet, Hoog Catherijne, Utrecht

Conversie Clinic #ondido6

In deze 2e aflevering van het congresseizoen 2011 / 2012 borduren we voort op het succes van de vorige middag. Op basis van feedback van de bezoekers, die het evenement beoordeelden met een positieve Net Promotor Score, organiseren we een weer verder geoptimaliseerde middag waar kennisdeling en diepgang over succesvol omgaan met het digitale kanaal centraal staan.

Vul onze korte enquête over klantkennis in

De Online Dialogue Donderdag draait op kennisdeling en we hebben geleerd dat de middagen het meest succesvol zijn wanneer we vooraf goed luisteren naar de situatie van onze gasten.

We willen je daarom vragen om onze enquête voor input van de klantkennis sessie door Anouschka Scholten in te vullen.

Het invullen van de vragenlijst neemt naar verwachting slechts een aantal minuten in beslag.

Op donderdag 10 november 2011 ziet ons programma er als volgt uit:

  • 14.30 uur: Welkom / intro
  • 14.40 uur: Kennisdeling: hoe leer ik mijn online bezoeker echt kennen? Voorwaarde van het ontwerpen van een goede online dialoog is niet alleen begrijpen waarvoor je bezoeker contact maakt, maar ook waarom en wat de achterliggende motivaties zijn. Gestuurd door input vanuit de zaal werken we aan 10 pragmatische tips om deze klantinformatie effectief te achterhalen. Deze sessie wordt begeleidt door Anouschka Scholten, senior interaction consultant met ontwerp ervaring bij onder andere DenHaag.nl, KPN.com, Kras.nl, SNSbank.nl en Unive.nl.
  • 15.15 uur: Optimalisatie Case Quiz: Freo.nl. Freo is het online consumer finance label van De Lage Landen, 100% dochter van Rabobank, en werkt in de dagelijkse praktijk stap voor stap aan online rendementsverbetering. In deze nog niet openbare case wordt vertelt over het proces bij Freo. Hierbij kun jij onze Conversie Champions wisselbeker winnen door als beste te voorspellen wat alle verschillende praktijkvoorbeelden van Freo voor een rendement verbetering opleverden. Deze sessie wordt begeleidt door Ton Wesseling, senior conversion consultant met online optimalisatie ervaring bij o.a. ABNAMRO.nl, Renault.nl, Startpagina.nl, RTL.nl en natuurlijk Freo.nl.
  • 15.45 uur: Koffie / Thee pauze
  • 16.00 uur: Dialoog optimalisatie Clinic. Elke keer weer het best beoordeelde onderdeel van de middag. Een panel van experts op verschillende online vakgebieden geeft met een dialoogbril haar complimenten en opbouwende kritiek over de online activiteiten van bezoekers van deze middag. Panel begeleiding: Maurice Beerthuyzen, senior internet consultant met online dialoog ervaring bij onder andere Alliander.nl, Interpolis.nl, MoneYou.nl, TUI / Arke.nl, en Staatsloterij.nl.
  • 17.00 uur: Borrel. Tijd om kennis te maken en kennis te delen onder het genot van een drankje en een hapje
  • 18.30 uur: Einde

Nog een aantal plaatsen beschikbaar

#ondido6 borrelVoor komende donderdag 10 november is nog een aantal plaatsen beschikbaar, als je hierbij of bij de volgende events aanwezig wilt zijn,

geef je dan nu op voor de wachtlijst (plaatsen zijn altijd beperkt beschikbaar)

of mail direct met Nienke, onze office manager direct op nienke@onlinedialogue.com. Hoe eerder je reageert, hoe eerder kans op de uitnodiging om er bij te zijn (we houden de zaal graag in een gezonde klant / consultant balans).

Desiree van der Horst - conversion manager

Er zijn twee dingen waar Desiree als conversie manager elke dag naar streeft: het creëren van blijdschap & het stimuleren van groei. Er zijn veel manieren om dit te doen, maar het verbinden van mensen is hierin de cruciale factor. Meedenken, goed luisteren, het voorzien van de juiste tools en sparren over diverse strategieën zijn daily business. Buiten kantoor loopt ze graag een rondje hard in haar mooie stad Breda, is ze gek op haar thuis-jungle (inclusief huistijger) en draait ze graag 60’s/70’s plaatjes op de platenspeler.