Online Dialogue sponsor van het Digital Analytics Congres en Conversion Hotel 2016

Als thought leaders in het optimalisatie vakgebied deelt Online Dialogue graag haar kennis. Daarom organiseren wij regelmatig onze eigen evenementen en staan wij als sprekers op podia bij congressen over de hele wereld.

Voor het laatste kwartaal van dit jaar lichten we graag 2 van deze evenementen uit.

Digital Analytics Congres

Op 12 oktober 2016 organiseert de MOA in het Mediaplaza van de Jaarbeurs in Utrecht haar eerste Digital Analytics Congres. Op dit congres word je bijgepraat over de laatste ontwikkelingen op het gebied van online analytics, conversieoptimalisatie, tag management en Big Data. Voor dit eerste congres heeft de MOA een aantal aansprekende namen naar Nederland weten te halen; de 4 keynotes zijn Brian Clifton, Simo Ahava, Steen Rasmussen en Gui Liberali. Daarnaast presenteren een aantal Nederlandse ondernemingen hoe zij webanalyse inzetten in hun dagelijkse praktijk. Namens Online Dialogue zal Ton Wesseling een presentatie geven.

Met korting naar het Digital Analytics Congres en laatste kaarten Conversion Hotel 2016 vandaag in de verkoop

logo DACAls mediapartner van het Digital Analytics Congres kunnen we je € 40,- korting bieden. Je kunt profiteren van deze korting door te registreren via Registratie Digital Analytics Congres en kortingscode webanalisten40 in te vullen. Als je je vóór 19 september inschrijft voor de early bird korting betaal je  slechts €255,00 (i.p.v. 345,-). Deze prijs is incl. lunch, middagsnack, koffie/thee/water en netwerkborrel.

 

Conversion Hotel 2016 

Logo CH2016Op 18, 19 en 20 november staat Texel in het teken van Conversion Strategy, Psychology, Morphing Websites, The Future of Digital, Copywriting, Email Marketing, Webanalytics, UX design, Storytelling en Growth tijdens Conversion Hotel 2016.

Dit populaire, 3-daagse, bijna all-inclusive event, wordt voor de derde keer gehouden en is steeds binnen no-time uitverkocht. De verkoop van de laatste kaarten start vandaag om 13.00 uur.

 

Desiree van der Horst - conversion manager

Er zijn twee dingen waar Desiree als conversie manager elke dag naar streeft: het creëren van blijdschap & het stimuleren van groei. Er zijn veel manieren om dit te doen, maar het verbinden van mensen is hierin de cruciale factor. Meedenken, goed luisteren, het voorzien van de juiste tools en sparren over diverse strategieën zijn daily business. Buiten kantoor loopt ze graag een rondje hard in haar mooie stad Breda, is ze gek op haar thuis-jungle (inclusief huistijger) en draait ze graag 60’s/70’s plaatjes op de platenspeler.