Psychologie meetup: Hoe verkrijg je het beste inzicht in drijfveren en gedrag?

  • Bericht auteur:
  • Leestijd:2 minuten gelezen

Op vrijdag 29 april van 15:00 tot 17:00 uur organiseren wij een psychologie meetup bij ons op kantoor in Utrecht die we afsluiten met een borrel.

Deze middag gaan we, met een kleine groep gedragsexperts en -onderzoekers met verschillende achtergronden, ideeën en ervaringen uitwisselen over hoe je inzicht krijgt in drijfveren en gedrag.

De meetup wordt georganiseerd door het psychologenteam binnen Online Dialogue: een bureau dat zich bezighoudt met het optimaliseren van gebruikerservaring en klantgedrag in de online wereld. Dit doen we voornamelijk door gebruik te maken van (web)data-onderzoek en A/B-testen. We vinden het heel leuk,  interessant en leerzaam om kennis uit te wisselen met andere gedragsonderzoekers. Om antwoord te krijgen op vragen als:

  • Welke onderzoeksmethoden gebruiken we het liefst? 
  • Wat zijn de voor- en nadelen daarvan? 
  • Waar loop je tegenaan of wat werkt juist heel goed? 

Vind jij het leuk om op dinsdagmiddag 19 april om 15 uur bij ons aan te schuiven en mee te praten? Meld je dan aan! We zullen met een groep van ongeveer 10 mensen kennis en inzichten uitwisselen en daarna lekker borrelen. 

Heel graag tot 29 april!

Wil je meer weten of wil je erbij zijn? Stuur dan een mail naar psychologen@onlinedialogue.com.

Isabella Klaassens

Isabella heeft altijd van mensen gehouden: hoe ze denken, hoe ze zich gedragen, wie ze zijn. Deze interesse leidde ertoe dat ze werd opgeleid tot fundamenteel onderzoeker in de sociale, gezondheids- en organisatiepsychologie. Het trage tempo van de academische wereld beviel haar echter niet, waardoor ze overstapte naar de meer dynamische toegepaste sector. Momenteel werkt ze als Gedragsdeskundige en Hoofd Academie bij Online Dialogue, waar ze een belangrijke rol speelt in het geven van workshops en cursussen, het uitvoeren en analyseren van (A/B-)tests en het adviseren van bedrijven bij het optimaliseren van hun gebruikerservaring en conversiepercentages. Uiteindelijk draait het allemaal om haar passie in het begrijpen van de ingewikkelde manieren waarop mensen functioneren.