Presentaties Online Dialogue Donderdag 5 & 4 #ondido

Online Dialogue Donderdag Conversie Clinic

Gisteren vond de 5e Online Dialogue Donderdag plaats in Utrecht en daarmee sloten we het eerste jaar van dit succesvolle kennisdelings evenement over online dialogen af. We vonden het zelf zeer inspiratievolle middagen met interessante bezoekers, veel interactie en ook zeer praktisch toepasbare tips (ook vanuit de zaal!). Met veel plezier hebben wij tijd geïnvesteerd in deze donderdagen. Nu is het tijd voor het zomerreces. In september komen we terug! Als je bij de events wilt zijn zoals wij die dan gaan invullen, geef je dan nu alvast op voor de wachtlijst (plaatsen zijn altijd beperkt beschikbaar!).

In dit artikel de slides (ook als pdf) van evenement 4 (op 31 maart 2011) en 5 (op 16 juni 201). Je kunt onze presentaties ook vinden op slideshare.

SNS Bank – Reinout Wolfert

Reinout Wolfert deelde op de 5e Online Dialogue Donderdag de groei die SNS Bank de afgelopen 10 jaar heeft doorgemaakt van “we doen het even er bij” tot een team van 51 FTE dat dagelijks bezig is de website te verbeteren. Waar hebben zij zich in de organisatie bevonden? Hoe hebben ze gewerkt? Wat hebben ze er van geleerd? Hoe werken ze nu en wat kan er nog beter? De PDF download / hand-out vind je hier.

Dialoog systemen – Ton Wesseling

Ton Wesseling deelde op op #ondido 5 zijn visie op welke systemen van belang zijn voor het voeren van de juiste dialoog op internet. De PDF download / hand-out vind je hier.

Social media strategie en implementatie – Maurice Beerthuyzen

Tijdens de 4e Online Dialogue Donderdag gaf Maurice een zeer goed ontvangen presentatie over niet alleen maar social media strategie, maar ook een duidelijk roadmap waar je moet beginnen en hoe je dat dan doet! Bekijk nu snel de PDF / hand-out.

Kras.nl conversie praktijcase – Niels Welten

Kras reizen is samen met Online Dialogue druk aan de slag met het verbeteren van de website op baisis van ABtesten. De proof of concept case hiervan is met veel details gepresenteerd tijden de 4e Online Dialogue Donderdag. Recentelijk hebben we dit verhaal gepresenteerd op Emerce Etravel 2011. Bekijk nu snel de PDF / hand-out.

Als je er volgende keer bij wilt zijn:
schrijf je dan nu in voor de wachtlijst!

Ton Wesseling - founder

Trainer / consultant / lead voor conversie optimalisatie (CRO), digitale experimenten en A/B-testen. Meer informatie over Ton: TonW.com. Ton is de oprichter van Online Dialogue en nog altijd gepassioneerd CRO promoter via evenementen zoals Conversion Hotel en de Experimentation Culture Awards en platformen zoals ABtestguide en de Optimizers Community.