Ton Wesseling in september naar Conversion Jam #3

  • Bericht auteur:
  • Leestijd:2 minuten gelezen

Op 10 september wordt in Stockholm, Zweden, de derde versie van Conversion Jam georganiseerd. Conversion Jam is één van de betere Engelstalige conversie optimalisatie congressen in Europa. Ook dit jaar weer een mooie line-up. Samen met internationale sprekers als ‘conversion scientist’ Brian Massey, web psychologist Nathalie Nahai en ‘stuff optimizer’ Craig Sullivan, is ook onze eigen chief optimization officer Ton Wesseling gevraagd om daar op het podium te staan.

Conversion Jam #3

Hoe kun je winnen met optimalisatie?

In Zweden zal Ton een verhaal vertellen dat onderbouwd is met zijn nu bijna 15 jaar werkervaring als online optimalisatie specialist. De laatste jaren heeft zijn focus daarbij niet zozeer gelegen op zelf direct het rendement verbeteren, maar op het organisaties leren dit zelf te doen. Door te optimaliseren met het FACT & ACT model haal je direct resultaat en zorg je er voor dat op langere termijn de basiskwaliteit van de werkzaamheden van het online team hoger en hoger wordt. Conversie optimalisatie als communicatie training, conversie optimalisatie als customer intelligence. Ton laat de methode en de resultaten zien in Zweden.

Samenvatting en slides zullen naar het afloop van het congres worden gedeeld via deze webpagina en onze twitter, linkedin en facebook accounts.