Wij kunnen als bedrijf slechts een beperkt aantal klanten tegelijk goed bedienen. De strategie, ontwerp en optimalisatie trajecten zijn intensief en wij kunnen fysiek slechts op 1 plek tegelijk zijn voor kwaliteitsborging. In 2010 zullen wij dan ook geen nieuwe contacten meer aanboren naast de al lopende afspraken. Met gepaste trots kan ik mededelen dat onze dienstverlening blijkbaar zodanig bevalt dat we voorlopig even uitverkocht zijn en geen wachtrijen accepteren.
Zie hier ook een belangrijke reden om te starten met de 2 maandelijkse Online Dialogue Donderdag kennisdelingsmiddag. Wij zien en leren veel en deze kennis willen we niet beperkt houden tot slechts de klantenkring die wij nu bedienen.
Op 9 september 2010 was de zeer geslaagde vuurdoop van de 1e Online Dialogue Donderdag. Lees het artikel van mediapartner marktingfacts.nl inclusief de slides (en bekijk ook zeker de sfeervideo onderaan het artikel). Op onze speciale Online Dialogue Donderdag pagina vind je ook de PDF downloads en testimonials van bezoekers van deze 1e kennis middag.
Donderdag 11 november organiseren wij deze middag voor de 2e maal en deze middag is nog niet uitverkocht!
Het programma voor 11 november 2010
- 14.30: zaal open
- 15.00: welkom
- 15.05: Presentatie theoretisch model: continue optimalisatie van de online dialoog. Bart Schutz en Ton Wesseling vertellen over de methode achter continue online communicatie optimalisatie. Wat voor een verschillende mensen en dialoogfasen zijn er en hoe leer als organisatie de verschillende bezoekerstypen steeds beter te servicen?
- 15.30: Praktijkcase ABN AMRO: Jorden Lentze (senior online marketeer bij abnamro.nl) vertelt over het proces dat ABN AMRO heeft ingericht voor continue optimalisatie van de service en verkoop website en deelt een aantal resultaten met ons.
- 16.00: Conversie Clinic: Maurice Beerthuyzen, Anouschka Scholten, Bart Schutz en Ton Wesseling nemen plaats in het panel en zullen elk een gedragspersona in een bepaalde bezoekfase vertegenwoordigen bij het analyseren van websites uit het publiek. Door de vooringestelde rol zullen zij ook een aantal best practises achter de hand hebben.
- 16:55: dankwoord
- 17.00: borrel
- 18.30: einde borrel
Locatie: Seats2Meet, Moreelsepark 65, Utrecht (dichtbij Utrecht CS en parkeergarage).
Schrijf je nu in voor de meeting van 11 november 2010
Vanwege het feit dat we willen voorkomen dat de zaal van dit gratis evenement alleen maar vol zit met consultants zijn we onze wachtlijst continue gaan activeren. Voor de waarboriging van intensieve dialogen willen we het evenement, naar wens ook van de 1e bezoekers, op dit moment tot maximaal 60 bezoekers laten groeien. Dit betekent dat mensen die direct werken bij een eindklant van harte welkom zijn, maar dat consultants op de wachtlijst blijven staan tot een aantal dagen voor de aanvang van het event. Dan verloten we de overgebleven plaatsen onder de mensen op de wachtlijst.
De huidige opkomst bestaat uit senior online marketeers / rendement specialisten en online managers van onder andere: Energie Direct, Telfort, TUI, ANWB, Aegon, NS, ING, Randstad en Ziggo. Wil je er ook bij zijn: schrijf je dan nu in.