Werken aan de mooiste projecten
We zijn enorm trots op de klanten die wij als Online Dialogue mogen helpen. Prachtige merken, die begrijpen dat je dag in dag uit moet blijven verbeteren om je bezoekers en klanten blij te maken. Naast losse projecten, werken we voor organisaties die we jaren tot onze trouwe klantenkring mogen rekenen.

Mooie opdrachten bij
enthousiaste klanten
Wij werken voor gerenommeerde grote bedrijven in binnen- en buitenland, maar ook voor bedrijven die minder bezoekers hebben. Of het nu advies is over tooling of het neerzetten en opleiden van een compleet optimalisatie team, wij helpen je graag.

Strategie en proces

Strategie en proces

CRO-ondersteuning
Gedragsanalyse
Impact analyse

A/B testen

A/B testen

CRO-ondersteuning

Gedragsanalyse

Strategie en proces
Wat onze klanten van ons vinden:
Waar we trots op zijn
De afgelopen jaren hebben we met veel verschillende soorten, maar altijd enthousiaste en inspirerende, klanten mogen samenwerken. Wij delen graag een aantal mooie cases.

De ingrediënten van een succesvol experimenteer-programma
DPG media is het grootste mediabedrijf van Nederland. Via radio, televisie, kranten, magazines, sites, apps en podcasts brengen zij nieuws en entertainment naar buiten. Een dynamisch werkveld, maar hoe zit het met de experimenteercultuur bij een van de grootste uitgeverijen van de BeNeLux?

4 jaar samenwerken aan het CRO-programma
Learning-by-doing: hoe we samen het CRO-programma van VodafoneZiggo naar een hoger niveau hebben getild. Hun CRO-programma bestond vooral uit het testen op onderbuikgevoel, maar dat is de afgelopen 4 jaar enorm veranderd…

Opzetten van een succesvol CRO-programma
Toen Hallmark en Online Dialogue in 2019 begonnen met samenwerken stond hun CRO-programma nog in de kinderschoenen. Samen hebben we hard gewerkt om datagedreven werken onderdeel van hun cultuur te maken. Lees nu hoe wij samen met Hallmark een succesvol CRO-programma hebben opgezet.

Inzichten in online bierverkoop met een gedragsanalyse
Beerwulf kwam bij ons met de vraag of we konden helpen bij het in kaarten brengen van het gedrag van hun bezoekers. Ze wilden hun bezoekers beter begrijpen, maar hadden zelf geen psycholoog in dienst. En daarnaast konden ze, mede door hun explosieve groei, wel een frisse blik gebruiken.

CRO
We zijn in 2014 bij Beter Bed begonnen en sindsdien hebben we samen mooie stappen gezet, interessante testen uitgevoerd en vooral prachtige inzichten verkregen over de bezoekers van Beter Bed. Hoe heeft Beter Bed zich de afgelopen jaren ontwikkeld op het gebied van CRO? Welke obstakels en successen waren er? Hoe ziet hun proces eruit? En wat zijn de volgende stappen?

Meer dan 10 jaar A/B testen

Twee jaar A/B testen
Twee jaar geleden gingen we aan de slag bij KPN om te helpen bij het datagedreven optimaliseren van hun webshop omgeving. We gingen niet één, niet twee, maar vier A/B-testen per week opstarten. Dit was de start van een langdurige en waardevolle samenwerking, met mooie resultaten en vele learnings tot gevolg.

Op weg naar een validatiegedreven cultuur

Meer inzicht in de ervaring van je gebruiker

Datagedreven redesign
Begin 2020 hebben we Drukwerkdeal.nl geholpen met het valideren van hun redesign. Zowel de backend als de frontend kregen een flinke upgrade. In 2023 wonnen ze de Experimentation Culture Awards. Om inzicht te geven in ons werkproces en het redesign project hebben we Drukwerkdeal een aantal vragen gesteld.

Data en psychologie; de sleutel tot online succes

Omdat de homepage zijn potentieel niet bereikte, benaderde Zolemba ons voor het uitvoeren van een technische check, data-analyse en gedrags-analyse op hun website. Op basis hiervan hebben we een redesign gemaakt van hun homepage voor zowel zolemba.de als zolemba.nl.
Deze case is bekroond met een Experimentation Elite Award voor Best Business & Industry Experimentation Campaign.

CONTACT
Kunnen wij je ergens mee helpen?
Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op of bel ons (030 2272 442).

Strategie en proces

CRO-ondersteuning

Expert review
Analytics ondersteuning

Strategie en proces

Gedragsanalyse

A/B-testen

Analytics ondersteuning

A/B-testen
Usability test

Massive Multi Variate Testing met de Sentient Ascend AI software

Van proberen tot excelleren

A Trip in CRO, The journey of Hostelworld

Van een CRO MacGyver naar een Evidence Based Growth Army

Data en psychologie; de sleutel tot online succes

Hoe optimaliseer je een website met kleine bezoekersaantallen als je niet kunt A/B testen? In deze case leggen wij uit hoe wij een stijging in conversie van 17,5% hebben kunnen realiseren met een ingrijpend data en psychologie gedreven re-design van de funnel, zónder de bezoekersaantallen die je nodig hebt voor een A/B test.

Conversie Optimalisatie op wereldniveau
CONTACT
Kunnen wij je ergens mee helpen?
Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op of bel ons (030 2272 442).