Werken aan de mooiste projecten
We zijn enorm trots op de klanten die wij als Online Dialogue mogen helpen. Prachtige merken, die begrijpen dat je dag in dag uit moet blijven verbeteren om je bezoekers en klanten blij te maken. Naast losse projecten, werken we voor organisaties die we jaren tot onze trouwe klantenkring mogen rekenen.
Klantcases
De afgelopen jaren hebben we met veel verschillende soorten, maar altijd enthousiaste en inspirerende, klanten mogen samenwerken. Wij delen graag een aantal mooie cases.
EQOM heeft de afgelopen jaren zich enorm gefocust op CRO. EQOM is dé Europese marktleider in erotische producten. Het team is in deze jaren enorm gegroeid en hierdoor ook het aantal experimenten. Een enorme groei dus, maar hoe hebben ze dit gedaan? Hoe hebben wij hier een rol in kunnen spelen? En hoe gaan ze verder?
Vattenfall heeft grote stappen gezet in het omarmen van een data-gedreven aanpak, wat een cruciale verschuiving betekent van niet alleen klantgericht maar ook data-gedreven te werken. Het resultaat? De opkomst en brede erkenning van Customer eXperience Optimization (CXO) binnen de organisatie. Marco Moerman, de trotse Manager Agile Delivery bij dit Zweedse nutsbedrijf, deelt zijn inzichten.
Learning-by-doing: hoe we samen het CRO-programma van VodafoneZiggo naar een hoger niveau hebben getild. Hun CRO-programma bestond vooral uit het testen op onderbuikgevoel, maar dat is de afgelopen 4 jaar enorm veranderd…
DPG media is het grootste mediabedrijf van Nederland. Via radio, televisie, kranten, magazines, sites, apps en podcasts brengen zij nieuws en entertainment naar buiten. Een dynamisch werkveld, maar hoe zit het met de experimenteercultuur bij een van de grootste uitgeverijen van de BeNeLux?
We zijn in 2014 bij Beter Bed begonnen en sindsdien hebben we samen mooie stappen gezet, interessante testen uitgevoerd en vooral prachtige inzichten verkregen over de bezoekers van Beter Bed. Hoe heeft Beter Bed zich de afgelopen jaren ontwikkeld op het gebied van CRO? Welke obstakels en successen waren er? Hoe ziet hun proces eruit? En wat zijn de volgende stappen?
Toen Hallmark en Online Dialogue in 2019 begonnen met samenwerken stond hun CRO-programma nog in de kinderschoenen. Samen hebben we hard gewerkt om datagedreven werken onderdeel van hun cultuur te maken. Lees nu hoe wij samen met Hallmark een succesvol CRO-programma hebben opgezet.
Wat onze klanten van ons vinden:
Beerwulf kwam bij ons met de vraag of we konden helpen bij het in kaarten brengen van het gedrag van hun bezoekers. Ze wilden hun bezoekers beter begrijpen, maar hadden zelf geen psycholoog in dienst. En daarnaast konden ze, mede door hun explosieve groei, wel een frisse blik gebruiken.
Twee jaar geleden gingen we aan de slag bij KPN om te helpen bij het datagedreven optimaliseren van hun webshop omgeving. We gingen niet één, niet twee, maar vier A/B-testen per week opstarten. Dit was de start van een langdurige en waardevolle samenwerking, met mooie resultaten en vele learnings tot gevolg.
Begin 2020 hebben we Drukwerkdeal.nl geholpen met het valideren van hun redesign. Zowel de backend als de frontend kregen een flinke upgrade. In 2023 wonnen ze de Experimentation Culture Awards. Om inzicht te geven in ons werkproces en het redesign project hebben we Drukwerkdeal een aantal vragen gesteld.
Omdat de homepage zijn potentieel niet bereikte, benaderde Zolemba ons voor het uitvoeren van een technische check, data-analyse en gedrags-analyse op hun website. Op basis hiervan hebben we een redesign gemaakt van hun homepage voor zowel zolemba.de als zolemba.nl.
Deze case is bekroond met een Experimentation Elite Award voor Best Business & Industry Experimentation Campaign.
CONTACT
Kunnen wij je ergens mee helpen?
Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op of bel ons (030 2272 442).
Strategie en proces
CRO-ondersteuning
Expert review
Analytics ondersteuning
Strategie en proces
Gedragsanalyse
A/B-testen
Analytics ondersteuning
A/B-testen
Usability test
Massive Multi Variate Testing met de Sentient Ascend AI software
Van proberen tot excelleren
A Trip in CRO, The journey of Hostelworld
Van een CRO MacGyver naar een Evidence Based Growth Army
Data en psychologie; de sleutel tot online succes
Hoe optimaliseer je een website met kleine bezoekersaantallen als je niet kunt A/B testen? In deze case leggen wij uit hoe wij een stijging in conversie van 17,5% hebben kunnen realiseren met een ingrijpend data en psychologie gedreven re-design van de funnel, zónder de bezoekersaantallen die je nodig hebt voor een A/B test.
Conversie Optimalisatie op wereldniveau
CONTACT
Kunnen wij je ergens mee helpen?
Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op of bel ons (030 2272 442).