Online Dialogue groeit en daar zijn we erg druk mee. Met veel plezier helpen we onze klanten naar meer rendement. Data gedreven motiveren wij de breinen van digitale bezoekers om tot actie over te gaan. Door al die inhoudelijke drukte nemen we echter niet eens tijd hebben om onze nieuwe medewerkers netjes te presenteren. Al vanaf 1 februari is Jorrin Geurts bij ons begonnen als data driven ux expert, hoogste tijd voor een introductie dus.
We zijn altijd op zoek naar goede nieuwe collega’s. Project strategen, analisten/onderzoekers, psychologen en user experience experts. Op een mooie dag in december ontving Online Dialogue partner Bart Schutz een mail van Jorrin. Jorrin was als conversie expert erg gecharmeerd van onze organisatie en wilde graag eens kennismaken. Als fan van conversie auteur Tim Ash had Jorrin gezien dat wij met hem samenwerkten en Tim voor de Online Dialogue Days ook naar Nederland hadden gehaald. Dat had er toe geleid dat Jorrin al, zonder dat wij dat wisten, een dagje op ons kantoor, het ODHouse, was komen flexwerken en sfeer proeven. Iemand die zo pro-actief is maak je graag kennis mee. Een gesprek volgde en een maand later hoorde Jorrin tot het keurkorps van Online Dialogiue medewerkers.
Jorrin Geurts is een veelzijdig data driven designer. Hij werkte vele jaren in diverse e-commerce functies bij Eurrail. Daarnaast was Jorrin freelancer en heeft hij zijn eigen blog UXcandy. Jorrin is inmiddels druk bezig met het ontwerpen van A/B-test variaties voor onder andere Hotelspecials, T-mobile en Kwantum en zorgt er voor dat de code ontwikkelaars opleveren wat werkt binnen het platform van onze klanten. Fijn dat je er bij bent Jorrin!