Het aantal mensen in Nederland dat veel ervaring heeft in het analyseren van webdata en bezoekersfeedback, het vertalen naar inzichten en het uitzetten van verbeteracties op basis van deze inzichten…. is dun gezaaid. Je passie moet zitten tussen cijfers, techniek, mensen en ontwerp. De vraag naar dit soort data driven dialogue experts is groot. Helemaal als ze al veel consultancy ervaring hebben door werk voor bedrijven zoals NS, Sara Lee, American Express en de RAI.
Met veel blijdschap hief ik daarom dan ook deze week het glas met Guy Stratermans. Guy plaatste zijn handtekening om per 1 juni als medewerker bij Online Dialogue aan de slag te gaan. Guy was tot op heden conversie consultant bij LBi Netherlands (in de volksmond bekend als Lost Boys) en heeft ook reeds ervaring als eigen ondernemer / freelancer. Hij is onze nieuwste consultant en heeft de genoemde ervaring.
Guy zijn eerste kennismaking met ons was een Online Dialogue Donderdag en na verdere kennismakingsgesprekken kwam de kwaliteit van Guy uitmuntend naar voren in de proefopdracht die hij voor ons maakte. Onderbouwd vanuit onderzoek gaat Guy de organisaties waarvoor wij werken verder helpen te optimaliseren naar meer rendement uit het digital kanaal. Meer rendement uit de dialoog online.
Geweldig dat je er bij bent gekomen Guy. Veel plezier namens je collega’s Arend, Bart, Maurice, Michiel, Nienke, WIlbert en natuurlijk mijzelf. Je Apple gear is besteld en jij gaat daar mooie dingen mee doen vanaf 1 juni 🙂