Online Dialogue breidt uit: welkom Michiel Jansen!

Michiel in dienstGisteren hebben we weer en heerlijk glas bruisende wijn mogen drinken. We vierden dat sinds die dag Michiel Jansen de nieuwste medewerker van Online Dialogue is. We zijn trots dat Michiel bij ons zijn invulling gaat geven aan de rendement optimalisatie werkzaamheden voor onze klanten. We groeien hiermee in strategische en uitvoerende kennis rondom digitale strategie en proposities.

Online Dialogue is opgebouwd rondom een multidisciplinair team van ervaren vakexperts. Deze experts vertegenwoordigen alle disciplines die nodig zijn om online een goede dialoog met de bezoeker te kunnen voeren. Zo coachen, begeleiden en werken we mee met de online teams bij onze klanten. Doel: het juiste verhaal online. Een dialoog met de juiste user, of eigenlijk, brain experience. Optimaal bijdragend aan de doelstellingen van jouw bedrijf.

In de loop de jaren zijn we bij onze klanten, door met name ook onze fact based aanpak, gegroeid naar de rol van rechterhand. Dit brengt steeds vaker strategische vraagstukken met zich mee. Laat dat nu juist het gebied zijn waar Michiel zich erg op zijn gemak voelt. Met zijn komst kunnen we onze klanten nog beter bedienen.

Na zijn studie Economie aan de Universiteit van Amsterdam koos hij voor het bedrijfsleven en werkte o.a. als Strategy Consultant en Marketing manager voor klanten als Moneyou, BNR, Nyenrode, Ernst & Young, ABN en OAD. Zijn laatste functie was Marketing Manager Benelux bij Mendix.

Michiel: welkom! Gaaf dat je er bij bent. We gaan een mooie tijd tegemoet.

Ton Wesseling - founder

Trainer / consultant / lead voor conversie optimalisatie (CRO), digitale experimenten en A/B-testen. Meer informatie over Ton: TonW.com. Ton is de oprichter van Online Dialogue en nog altijd gepassioneerd CRO promoter via evenementen zoals Conversion Hotel en de Experimentation Culture Awards en platformen zoals ABtestguide en de Optimizers Community.