Website live, nu zijn we er echt!

Het blijft altijd zweten de laatste stappen om met jouw nieuwe initiatief naar buiten te komen, maar bij deze is Online Dialogue live. De groep van experts op het gebied van klantdialoog ontwerp en optimalisatie die als geen ander begrijpt hoe je moet inspelen op klanten met een bepaalde vraag en een bepaald gedrag in een bepaalde context. Wij zoeken de optimale balans tussen klanttevredenheid en bedrijfsresultaat.

Het initiatief wordt mijn eigen commerciele kindje voor de komende periode. Hier ga ik me in vast bijten, deze naam ga ik aan mezelf koppelen. Ik sta op en neer te springen van energie over de visie die is neergelegd en de diensten die erbij zijn en worden ontworpen. Lees in deze blogpost meer over de achtergrond en mijn motivatie.

Natuurlijk blijf ik actief voor onder andere webanalisten.nl en het IAB, maar Online Dialogue wordt mijn dagelijkse kindje. Dit betekent ook dat mijn rol bij OrangeValley gaat veranderen. In de vernieuwde samenwerking zijn wij businesspartners van elkaar geworden.

Blij ben ik dat Bart Schutz zich heeft aangesloten. Geweldig om er vanaf dag nummer 1 zo een geweldige partner bij te hebben. Wij gaan er wat moois van maken!

*disclaimer: vergeef mij enig overenthousiame de komende weken op mijn twitterkanaal 🙂

Ton Wesseling - founder

Trainer / consultant / lead voor conversie optimalisatie (CRO), digitale experimenten en A/B-testen. Meer informatie over Ton: TonW.com. Ton is de oprichter van Online Dialogue en nog altijd gepassioneerd CRO promoter via evenementen zoals Conversion Hotel en de Experimentation Culture Awards en platformen zoals ABtestguide en de Optimizers Community.