Dialogue Donderdag #23: Compilatie!

  • Bericht auteur:
  • Leestijd:2 minuten gelezen

Bij Online Dialogue vinden we het belangrijk om op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen in de CRO markt en delen deze veranderingen en onze ervaringen graag met ons netwerk. 3 keer per jaar organiseren we daarom de Dialogue Donderdag (ook wel bekend als de DiDo). Dit gratis, maar “invite only”, event richt zich op managers en senior medewerkers die bezig zijn om de user experience van hun merk, dienst en product in het digitale kanaal te verbeteren en hun conversie te verhogen. Iedere DiDo heeft een uniek en actueel thema waar wij de meest interessante en relevante sprekers voor uitnodigen.

Om een indruk te krijgen van het event hier een compilatie van de 23e Dialogue Donderdag over De Pitfalls van CRO.

Dido #23 Compilatie

Op eerdere DiDo’s waren bezoekers aanwezig van o.a.: ABN AMRO, Aegon, Agis, BeterBed, Bol.com, ECCO, Energie: direct, Fonq, ING, Marktplaats, MoneYou, Nuon, Rabobank, Renault Nederland, RTL Nederland, Sanoma, Philips, Reaal, SNS Bank, Staatsloterij, Telfort, TMG, TUI, Univé, Van der Valk, VNU en Ziggo.

Ben je geïnteresseerd in het event? Helaas is de 24e Dialogue Donderdag op 8 juni al vol, maar door onderstaand formulier in te vullen reserveren wij je alvast een plekje op de wachtlijst voor de 25e Dialogue Donderdag op 28 september 2017. Of kijk op onze event-page voor meer events die wij organiseren of waar onze collega’s van Online Dialogue spreken.

[ninja_forms id=35]