Naast oprichter en partner bij Online Dialogue is Ton Wesseling ook initiator van Webanalisten.nl (het meest toonaangevende blog-platform voor online analyse en optimalisatie). In het kader van Conversion Week organiseert Ton, samen met Emerce Conversion, op 22 april aanstaande een workshop-dag in Utrecht.
Op deze dag krijg je de kans om dieper in te gaan op thema’s als neuromarketing en online persuasion en kun je al je vragen op het gebied van CRO stellen aan twee internationale experts: Roger Dooley (USA) en Craig Sullivan (UK).
Dus grijp deze unieke kans en schrijf je direct in voor (één van) deze workshops. En als je aanbiedingscode ‘onlinedialogue’ gebruikt, krijg je ook nog eens 20% korting! Meteen aanmelden dus.
Workshop: Neuromarketing – Roger Dooley
Datum: 22 april 2016Tijdstip: 9:00 – 12:30 uur
Locatie: Seats2Meet Utrecht
Roger Dooley komt uit Austin – Texas en is de auteur van de bestseller Brainfluence. Hij schrijft voor Forbes en is de oprichter van het veel gelezen Neuromarketing blog. In deze workshop geeft Roger praktische tips over het toepassen van Neuromarketing in het algemeen en zijn Persuasion Slide model in het bijzonder. Met deze workshop optimaliseer je de marketing- en salesinspanningen van je bedrijf!
Workshop: CRO valkuilen/’ask me anything’ – Craig Sullivan
Datum: 22 april 2016Tijdstip: 13:30 – 17:00 uur
Locatie: Seats2Meet Utrecht
Craig deelt de 20 valkuilen waarin hij liep als conversie expert om daarna in een ask me anything workshop antwoord te geven op elke Analytics en CRO vraag die je maar kunt bedenken. Craig is de meest invloedrijke webanalist en conversie expert van Europa. Geen expert conversiecongres zonder Craig. Zijn directe Schotse mening wordt altijd zeer op prijs gesteld, evenals zijn oneindige geduld om analytics uit te leggen.
Inschrijven met 20% korting
Voor deelname aan één van de workshops betaal je € 375,-, een combinatieticket voor beide workshops kost € 599,-. En als je aanbiedingscode ‘onlinedialogue’ gebruikt ontvang je 20% korting. Aanmelden dus!