Online Dialogue deelt uit

uitdelenRecentelijk is stichting Edukans gestart met de actie “Heel Nederland deelt uit“. Via het twitter kanaal van ambassadeur Antonie Kamerling raakte Online Dialogue betrokken bij het concept rondom deze actie.

Stichting Edukans heeft een webshop laten ontwikkelen waarin goederen (van pennen tot complete bureaus) worden aangeboden die noodzakelijk zijn om les te geven aan, in dit geval, 10.000 kinderen in Malawi. Als persoon, groep of bedrijf kun je een persoonlijke pagina aanmaken waarop melding wordt gemaakt van wat je hebt gekocht / hoe je hebt geholpen. De opzet is dat alle sponsors die iets hebben gekocht deze pagina in hun eigen online omgeving gaan promoten, wat moet zorgen voor nieuwe kopers. Een leuke creatieve invulling waarbij je als sonsor gericht kunt kiezen waarmee je wilt helpen. Online Dialogue kocht 5 wereldpakketten voor leraren (wereldbol, atlas en woordenboek) en heeft nu ook zo’n persoonlijke pagina.

Naast de financiële steun geeft Online Dialogue vanaf heden belangeloos advies aan stichting Edukans over de online marketing en conversie optimalisatie voor het concept. Hoe kun je het gebruik van de website eenvoudiger maken, hoe verleid je meer mensen op mee te doen, hoe zorg je er voor dat er een actieve promotie ontstaat? Wij hopen dat onze kennis er toe bijdraagt dat binnen afzienbare tijd het doel van het helpen van 10.000 kinderen wordt gehaald en dat opvolgende acties voor andere doelen steeds beter en beter gaan werken.

Help jij ook mee?

Ton Wesseling - founder

Trainer / consultant / lead voor conversie optimalisatie (CRO), digitale experimenten en A/B-testen. Meer informatie over Ton: TonW.com. Ton is de oprichter van Online Dialogue en nog altijd gepassioneerd CRO promoter via evenementen zoals Conversion Hotel en de Experimentation Culture Awards en platformen zoals ABtestguide en de Optimizers Community.