Online Dialogue is trots om aan te kondigen dat het sinds deze zomer deel uitmaakt van de Global Optimization Group.
De Global Optimization Group is een internationaal samenwerkingsverband tussen onafhankelijke consultancy bureaus gespecialiseerd in conversie optimalisatie. Ieder lid van dit werldwijde collectief wordt ook buiten de eigen landsgrenzen gezien als thought leader in het optimalisatie vakgebied.
Activiteiten van de GO Group zijn onder meer gericht op: kennisdeling, uitwisselen van resources, acquisitie en gezamenlijk invulling geven aan internationale opdrachten. In totaal telt de Global Optimization Group 150 man.
Creating a network of the world’s leading conversion optimization agencies. Together we meet, critique and share ideas among global teams to improve optimization strategies and techniques based around Data, Neuromarketing, User Testing, UX, Design, A/B Testing.
Welke bedrijven zitten in de Global Optimization Group?
Naast Online Dialogue bestaat de Global Optimization Group uit:
- PRWD (UK) founded by Paul Rouke
- Conversionista (Zweden) founded by John Ekman
- Uptilab (Frankrijk) founded by Benjamin Cozon & Thibault de Broissia
- Wider Funnel (Canada) founded by Chris Goward
- KonversionsKraft (Duitsland) founded by André Morys & Thorsten Barth
De genoemde founders vormen nu ook de inhoudelijke en vak strategische adviesraad van Online Dialogue.
Providing a mark of quality, a source of industry innovation, as well as a network of partners who can be utilised for international projects.
Wat betekent dit voor onze klanten?
Voor onze klanten betekent deze toetreding dat we nog meer kwaliteit kunnen bieden in onze dienstverlening. Dat onze diensten verder worden uitgebreid, dat we minder vaak nee hoeven te zeggen vanuit beschikbaarheidsoogpunt en dat we ook qua copywriting en cultuur nog meer (gaan) begrijpen van de verschillende landen waarin onze klanten (mobiele) websites uitbaten.