Onze nieuwe collega: Guido Jansen

guidojansen

Per 1 maart 2013 start er weer een nieuwe Online Dialogue collega: Guido Jansen. De combinatie van zijn opleiding (cognitieve psychologie), zijn 10 jaar ecommerce ervaring en zijn drang naar kennis en het delen hiervan, maken hem meer dan welkom in ons team. Als consultant zal Guido dicht aanschuiven tegen Dr. Dirk Franssens en Drs. Bart Schutz, onze psychologen kern, en daarmee inhoudelijk het verschil gaan maken. Guido is echter ook zeer ervaren in het managen van rendement optimalisatie projecten en zal kunnen zorgen dat hij met zijn collega’s de theorie ook daadwerkelijk in de praktijk brengt.

Wie is Guido?

guido_ebayGuido heb ik in 2008 leren kennen als de kartrekker van de Nederlandse Magento beweging (Dutchento en Meet Magento), waar ik op het eerste Magento congres een presentatie gaf. Toen was Magento nog een “eng” open source ecommerce software pakket. Tegenwoordig is Magento onderdeel van Ebay en stond Guido naast John Donahoe op het podium in San Francisco om de Ebay Community Builder Award te ontvangen (zie foto hier naast).

Naast het zijn van Magento kenner en Ecommerce specialist heeft Guido altijd opengestaan voor allerlei vormen van samenwerking. Zo is hij in april 2011 samen met Online Dialogue partner Bart Schutz het persuasion weblog Online-Persuasion.com begonnen en neemt hij sinds dit jaar actief deel aan de persuasion kenniscirkel die met meerdere experts gestart is vanuit het ODHouse. Deze samenwerkingen smaakten wederzijds naar meer en gaat dus nu van start!

Guido, gaaf dat je je bij ons aansluit en veel kennis en plezier in deze nieuwe rol gewenst!

Ton Wesseling - founder

Trainer / consultant / lead voor conversie optimalisatie (CRO), digitale experimenten en A/B-testen. Meer informatie over Ton: TonW.com. Ton is de oprichter van Online Dialogue en nog altijd gepassioneerd CRO promoter via evenementen zoals Conversion Hotel en de Experimentation Culture Awards en platformen zoals ABtestguide en de Optimizers Community.