Twinkle conversie rubriek januari 2017: 4 learnings van Conversion Hotel

  • Bericht auteur:
  • Leestijd:1 minuten gelezen

Kyra Delsing schreef namens Webanalisten in de conversie-rubriek in Twinkle magazine een artikel over de 4 learnings van Conversion Hotel 2016.

Klik op de afbeelding om deze te vergroten, of download hier de PDF.

Conversion Hotel

Isabella Klaassens

Isabella heeft altijd van mensen gehouden: hoe ze denken, hoe ze zich gedragen, wie ze zijn. Deze interesse leidde ertoe dat ze werd opgeleid tot fundamenteel onderzoeker in de sociale, gezondheids- en organisatiepsychologie. Het trage tempo van de academische wereld beviel haar echter niet, waardoor ze overstapte naar de meer dynamische toegepaste sector. Momenteel werkt ze als Gedragsdeskundige en Hoofd Academie bij Online Dialogue, waar ze een belangrijke rol speelt in het geven van workshops en cursussen, het uitvoeren en analyseren van (A/B-)tests en het adviseren van bedrijven bij het optimaliseren van hun gebruikerservaring en conversiepercentages. Uiteindelijk draait het allemaal om haar passie in het begrijpen van de ingewikkelde manieren waarop mensen functioneren.